Fredagsstatus fra Mariadk
Du læser en tråd i debat > vægttablhl1968
re: Fredagsstatus fra Mariadk
Dejligt at få af vidse at der ikke er noget galt med en, men underligt at du ikke har haft mense så længe. Er du sikker på at du ikke er gravid?
Dejligt at din vægt er stabil ;O))
Jeg er så heldig at jeg skal vente til mandag med at få svar på min blodprøve :O((
Knus Chiffi.
Dejligt at din vægt er stabil ;O))
Jeg er så heldig at jeg skal vente til mandag med at få svar på min blodprøve :O((
Knus Chiffi.
19 år13. august 2005 kl. 18:53
Mariadk (slettet)
re: re: Fredagsstatus fra Mariadk
Hej Chiffe,
ja det er fysisk umuligt for mig.. ikke fordi jeg er en mand, men fordi jeg ik har haft nogen mand-lisom!! *G*
Når jeg håber i alle har haft en dejlig weekend, jeg var til bryllup igår og housewarming bagefter.. puha jeg fik spist så meget chokolade, om aftenen gik jeg på en rigtig badevægt der, hvor jeg var til housewarming (altså en som er digital og virker bedre end mit oldtidsfund derhjemme). Og jeg vejede faktisk 63,8 kg. Jeg kan dog nok trække 1 kilo fra da det var sent aften, og jeg havde spist hele dagen.. men okay så er det lige de 2,8 kilo, som jeg troede jeg ikke vejede. Så nu kan i måske bedre forstå at jeg vil tabe mig yderligere 3 kilo. Det er simpelthen fordi min badevægt derhjemme vejer forkert.. hehe..
Men det skal jo ikke lave om på at jeg stadig er glad for mit vægttab, så har jeg jo bare startet på 69 kilo istedet for 67 *S*
Ha en dejlig søndag..
Maria
ja det er fysisk umuligt for mig.. ikke fordi jeg er en mand, men fordi jeg ik har haft nogen mand-lisom!! *G*
Når jeg håber i alle har haft en dejlig weekend, jeg var til bryllup igår og housewarming bagefter.. puha jeg fik spist så meget chokolade, om aftenen gik jeg på en rigtig badevægt der, hvor jeg var til housewarming (altså en som er digital og virker bedre end mit oldtidsfund derhjemme). Og jeg vejede faktisk 63,8 kg. Jeg kan dog nok trække 1 kilo fra da det var sent aften, og jeg havde spist hele dagen.. men okay så er det lige de 2,8 kilo, som jeg troede jeg ikke vejede. Så nu kan i måske bedre forstå at jeg vil tabe mig yderligere 3 kilo. Det er simpelthen fordi min badevægt derhjemme vejer forkert.. hehe..
Men det skal jo ikke lave om på at jeg stadig er glad for mit vægttab, så har jeg jo bare startet på 69 kilo istedet for 67 *S*
Ha en dejlig søndag..
Maria
19 år14. august 2005 kl. 10:24
lhl1968
re: re: re: Fredagsstatus fra Mariadk
Ja så kan vi da udelukke det hihi........
Maria du skal huske på at der er ikke 2 badevægte der vejer ens og det er ikke muligt at tage så meget på i løbet af en dag.
Og meget af det er jo også nok væske tror du ikke.
Det bedste er at veje sig på samme vægt på samme tidspunkt på dagen og så skal man helst have indtaget det samme i løbet af dagen indtil 3 timer for inden for at få så rigtigt et resultat som muligt.
prøv at holde dig til en fast veje dag og prøv at spise/drikke det samme op til så du får et nogenlunde rigtigt resultat.
Lyder det som noget værre vulapyk?
Dete r noget jeg lærte ind i mit motionscenter.
Knus Chiffi.
Maria du skal huske på at der er ikke 2 badevægte der vejer ens og det er ikke muligt at tage så meget på i løbet af en dag.
Og meget af det er jo også nok væske tror du ikke.
Det bedste er at veje sig på samme vægt på samme tidspunkt på dagen og så skal man helst have indtaget det samme i løbet af dagen indtil 3 timer for inden for at få så rigtigt et resultat som muligt.
prøv at holde dig til en fast veje dag og prøv at spise/drikke det samme op til så du får et nogenlunde rigtigt resultat.
Lyder det som noget værre vulapyk?
Dete r noget jeg lærte ind i mit motionscenter.
Knus Chiffi.
19 år14. august 2005 kl. 11:08
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: Fredagsstatus fra Mariadk
Hej Chiffi
nej det er ikke volapyk.. jeg forstår det skam godt.. jeg vejer mig også kun engang om ugen på min gamle badevægt, og om morgenen.. men jeg ville bare påpeje at jeg måske vejer for lidt derhjemme. da den er så gammel. og der var nogle som havde spugt mig om jeg virkelig ville tabe mig så meget mere endnu. Men det er jo netop fordi at min badevægt vejer for lidt, så i virkeligheden vejer jeg ikke 60,5 men måske 62,5 og det forklarer jo hvorfor jeg stadig gerne vil af med 3kilo.. hehehe
håber ikke at dette lyder alt for forvirende.. lol
maria
nej det er ikke volapyk.. jeg forstår det skam godt.. jeg vejer mig også kun engang om ugen på min gamle badevægt, og om morgenen.. men jeg ville bare påpeje at jeg måske vejer for lidt derhjemme. da den er så gammel. og der var nogle som havde spugt mig om jeg virkelig ville tabe mig så meget mere endnu. Men det er jo netop fordi at min badevægt vejer for lidt, så i virkeligheden vejer jeg ikke 60,5 men måske 62,5 og det forklarer jo hvorfor jeg stadig gerne vil af med 3kilo.. hehehe
håber ikke at dette lyder alt for forvirende.. lol
maria
19 år14. august 2005 kl. 14:13
lhl1968
re: re: re: re: re: Fredagsstatus fra Mariadk
Måske du skulle overveje at købe en ny vægt ;O)
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år15. august 2005 kl. 20:57
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: re: re: Fredagsstatus fra Mariadk
haha.. ja jeg har faktisk overvejet det helt seriøst, selvom jeg kun skal være her indtil jul..
men jow.. god idet chiffi.. *G*
knus og kram
men jow.. god idet chiffi.. *G*
knus og kram
19 år16. august 2005 kl. 09:08
ja var på vægten i morges, den sagde 60 kg. jeg er bare så super glad for at jeg nu har holdt vægten + - i nogle uger. og hver eneste weekend, har jeg gået amok med kage slik og is, og alt mulig usundt.. men alligevel har min vægt været stabil, fordi jeg har spist sundt i løbet af ugen. Er bare så glad. Selvom jeg gerne ville af med de sidste 3 kilo, for ligesom at ha en bufferzone der er større, så jeg stadig kan passe mine bukser selvom jeg tager 1 eller 2 kilo på, så er jeg helt tilfreds.
I denne uge har jeg slet ikke løbet, da jeg ville vente til min krop er super duper igen. Min kost igår:
morgen: cheese a38 natural
frokost: en dåse tun, og salat med pesto og soltørrede tomater + ½ bøtte hytteost light.
aften: kyllingkødsovs og salat. ½ light brie.
Mellemmader: 1 agurk + 4 dl humus + 2 tsk penutbutter. (jeg går og nipper af mit glas med peanutbutter når jeg er virkelig sliksulten, for det er nemlig sundt hihi)
Det er super svært at tabe de sidste kilo. Men næste gang jeg virkelig er i stødet igen, så tager jeg mig sammen.
Jeg fik svar fra lægerne idag, var nede og få taget nogle blodprøver fordi jeg ikke har haft mine mens i 2 måneder og 1 uge. Der var ikke noget galt, men de ville alligevel tage en til homonprøve i næste uge. Så frem med sprøjten igen. Jeg siger jer, har et blåt mærke på 10X5 cm, efter de stak mig 1 gang sidst. Gad vide hvor blå jeg bliver næste gang.. hihi
Nok for mig for nu.
Ha en super weekend, jeg skal på arbejde søndag.. æv bæv.
Knus og kolbøtter
Maria