Chiffi´s torsdag.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chiffi´s torsdag.
Så gik der endnu en dag.
Marianne tusinde mange tak for dit gode råd. Tager det straks til mig og bruger det. har ikke tænkt over at man kunne gøre det på den måde.
Mariak jeg får først svar på mine prøver på mandag:o(. De var ikke kommet endnu.
Har 2 gange forsøgt at ringe til TV3 i denne uge og bedt dem om at ringe tilbage og har bare intet hørt fra dem. DÅRLIG SERVICE.
Sov hele formidagen væk efter at have været oppe og spist morgenmad sammen med min mand + smurt hans madpakke + jeg fik sat 2 maskiner vasketøj over + ordnet køkken.
Eftermiddagen gik med at hænge vasketøj op og se tv.
Skulle have været inde og træne i maskiner men valgte at tage i Bilka og handle i stedet for efter min mand kom hjem fra arbejde.

Min kostplan for torsdag:
Morgen: Cornflakes med skummetmælk og sukker
Frokost: 3 skiver sønderjysk med pålæg, agurk og tomat.
Aftensmad: Kalkunskiver med kartofler, grøntsager og bearnaisesauce.
Vand ialt 2 liter.
Ingen frugt idag da vi var løbet tør.

Knus Chiffi.
19 år12. august 2005 kl. 08:24
re: Chiffi´s torsdag.
Hej Chiffi

Ja det er måske en højere meningen med at du ikke skal være med i TV3´s show siden de ikke ringer tilbage. *S*

Jeg fik svar fra lægen idag, der var ikke noget galt med mit blod, men de ville gerne tage en til blodprøve om en uge, for at lave en homonprøve til. Så nu kan jeg vente endnu længere. Det er lidt underligt, at man ik ved hvad der er galt med en.

hehe Bilka kan også være god træning ;o)

Ha en dejlig weekend..

Knus Maria
19 år12. august 2005 kl. 10:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });