Vægten sniger sig på igen - gode råd til vægttab og kost?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægten sniger sig på igen - gode råd til vægttab og kost?
Hejsa... Jeg havde tabt mig 8 kilo og var rigtig glad for min vægt, men nu begynder kiloene langsomt at snige sig på igen :( Og det skal de altså ikke! Derfor vil jeg høre om nogle af jer har nogle gode råd til hvordan de hurtigt kan komme af igen. Dyrker regelmæssig motion minus den sidste uge, da jeg har ligget syg) og det er mest kosten og motivationen der er et problem.

Jeg håber at i kan hjælpe så jeg kan komme godt igang igen :)
15 år29. marts 2009 kl. 11:34
re: Vægten sniger sig på igen - gode råd til vægttab og kost?
Først tillykke med dit vægttab :) Det er der er vigtigt er at holde forbrændingen igang hele tiden med en masse små sunde måltider - spis en hel masse grove grønsager som mætter godt og fedtfattig kød, og udgå det hvide brød og pasta - så ellers holde motionen godt vedlige..
15 år29. marts 2009 kl. 14:47
re: Vægten sniger sig på igen - gode råd til vægttab og kost?
For mig er "Den store skrumpebog" af Charlotte Hartvig en bibel, hvad slankeråd angår - jeg har aldrig spist SÅ godt og følt mig SÅ mæt mens jeg stadig bare taber mig i et sundt og godt tempo - så hvis det måske var noget, så vil jeg klart anbefale bogen til alle!
Og rigtig godt gået med de 8 kg - det er SÅ flot!
mvh og held og lykke
15 år31. marts 2009 kl. 13:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });