Så er det igen tid til ferie

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så er det igen tid til ferie
Hej alle sammen.
Jeg har sådan set været hjemme i hele denne uge, men har simpelthen haft alt for travlt til at kunne følge med i indlæggene. Sådan er det jo, når man gerne vil rydde bordet, inden ferien.
Det har jeg så den næste uges tid, og jeg glæder mig. Vi skal i sommerhus i Dnamrk, så kryds fingre for noget godt vejr. Ellers må jeg jo have en masse the og en god bog med, hvis det skulle regne i en uge :-)

Vi snakkes ved, når jeg er igen er tilbage i KBH.
Hygge
Engis
Vægtmæssigt går det rigtigt godt. Jeg følger de instrukser, jeg har fået fra kostvejlederen, og det er ikke svært. Jeg skal ikke undvære noget, så det er dejligt.
19 år11. august 2005 kl. 17:26
re: Så er det igen tid til ferie
Rigtig god ferie til dig. Selvfølgelig bliver der dejligt vejr, børnene er jo startet i skolen og jeg mener traditionen siger at der så bliver godt vejr ;-)
hilsen snartslank
p.s.
der finder ikke dårligt vejr, men dårlig beklædning
19 år11. august 2005 kl. 19:35
re: re: Så er det igen tid til ferie
Hejsa Engis!

En forsinket "Go' ferie"-ønskning fra mig..Håber I får dejligt vejr og at I rigtigt får nydt ferien. Dejligt at det går godt med kostvejledningen, jeg er spændt på at høre dine vægtresultater når vi når længere hen..

Knuz Mulde
19 år14. august 2005 kl. 00:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });