Chiffi´s onsdag.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chiffi´s onsdag.
Så gik endnu en dag med sunde vaner OG motion.
Var maget tidligt oppe idag da vi skulle have bilen på værksted kl 7.30. Gab det er hårdt at skulle så tidligt op jeg tror at klokken var 05.45. Plejer at stå op 06.15.
Men så er jeg også den der går i seng igen efter manden er kørt og sover lige til 11 - 11.30. Ja jeg skulle skamme mig men jeg er bare så træt for tiden og skal virkelig tage mig mega meget sammen for ikke at sove hele tiden og så plages jeg af en mega hovedpine en af de der anspændte hovedpiner i ved.
Nå men jeg spiste følgende igår:
Morgenmad: Havregryn med rosiner og skummet mælk
Formiddag: 1 banan
Frokost: 3 skiver sønderjysk rugbrød med mager pålæg
Eftermiddag: 1 æble
Aften: Brændende kærlighed
Sen aften: 1 æble

Motion: Yogafitnes

Vand: 3 liter.

Knus Chiffi.
19 år11. august 2005 kl. 14:26
re: Chiffi´s onsdag.
Det lyder som en rigtig god dag trods alt. Og hvad så om du i en periode sover mere. Ting tager tid, og jeg sikker på alt nok skal lykkes for dig, bare du er tålmodig.

og nej du skal ikke skamme dig, men derimod så udnytte den tid du nu er vågen i stedet. Ikke at du behøver styrte rundt og blive stresset, men lav de lette ting først dem der ikke tager så lang tid at få overstået. Hvis du ikke kan overskue det, så lav en liste enten med hvad du gerne vil nå, eller en liste hvor du skriver ned hvad du har fået lavet, om det så er så lidt som at tømme postkassen. Det er én overstået ting, og sådan kan du blive ved.

Jeg har selv brugt den metode når jeg ikke kan overskue tingene og det hjælper mig meget.

Jeg ønsker dig en rigtig god weekend.

knuz fra marianne
19 år12. august 2005 kl. 07:24
re: re: Chiffi´s onsdag.
Halløjsa Chiffi!

Dejligt at se at du er kommet igang igen, -det glæder mig. *ss* Mht. din hovedpine, så prøv at høre din læge, om han/hun evt. kan akupunktur. Som du ved, døjer jeg helt enormt med spændingshovedpine og efter at ha' brugt formuer på massage, gik jeg igen til lægen. Han har givet mig akupunktur i 3-4 uger og jeg har stort set ikke rørt en hovedpinepille siden...DET er da et forsøg værd, synes du ikke???

Knuz fra Mulde
19 år14. august 2005 kl. 00:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });