Sommerstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sommerstatus
Hej i stuen,

Lige en lille status herfra, hvor det faktisk går helt godt. Den 11/7 (dvs for præcis en måned siden) sagde min vægt 116 kg - i dag siger den 111 kg. Jeg har fået styr på både kost og motion, og jeg bruger indtastningsmulighederne her på siden slavisk. Alt hvad jeg putter i munden bliver registreret, og selvom det da er lidt mere omstændigt en gang imellem, så ser det jo ud til at virke.

Dog har jeg lidt problemer med at få protein/fedt/kulhydrat-regnskabet til at gå op. Gennemsnittet siger 22% protein, 12% fedt og 66% kulhydrat. Er der nogen, der har en god idé til, hvordan jeg får rettet op på det?
Og hvordan med fedtsyrefordelingen? Der har jeg også konstant en arrigt snerrende smiley, og jeg kan kun få den til at se tilfreds ud, hvis jeg spiser eks. røget makrel. Det har jeg ikke lyst til hver dag, så her kunne jeg også godt bruge lidt gode ideer.

Knus
Sommer
19 år11. august 2005 kl. 14:25
re: Sommerstatus
5 kg på en måned - TILLYKKE!
Håber du også nyder at være kommet i gang.
MHT dine tal synes jeg nu det ser flot ud. Men du bør ikke gå under 15% i fedt, kroppen har ikke godt af det, du kommer til at mangle de gode fedtsyrer, vitaminer mm, og kroppen taber ikke fedt hvis den ikke får det mest nødvendige tilført. Prøv at spis lidt mere af fx. olie, fisk, nødder, kerner, avocado - så du kommer over 15%. Så bliver fedtsyrefordelingen sikkert også bedre.
Jeg er ligeglad med om mine tal får en glad smiley frem - bare der ikke er for meget fedt (over 30%) og ikke for meget mættet fedt ift. fordelingen.
19 år11. august 2005 kl. 15:09
re: re: Sommerstatus
Halløjsa Sommer!

Et STORT tillykke med de tabte 5 kg. DET er superflot! Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med programmet herinde, da jeg ikke selv bruger det, -men synes du skulle ha' en lykønskning med på vejen..*SS*

Keep up the good work!

Knuz Mulde
19 år14. august 2005 kl. 00:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });