Jeg fryyyser!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg fryyyser!!
Nu har jeg frosset mere eller mindre fra dag 1 af at jeg startede på min kostomlægning. I starten troede jeg måske at det bare var et fænomen der ville gå over af sig selv, men jeg fryser virkelig meget når jeg taber mig!!
Jeg ville bare lige høre om nogen af jer andre også har oplevet det med at fryse ualmindelig meget under jeres vægttab?
15 år24. marts 2009 kl. 12:47
re: Jeg fryyyser!!
Ja det gør jeg!!!
Tror det er noget med forbrændingen der sker i kroppen, men jeg ved at det ihvert fald ikke er unormalt!
Rikke
15 år24. marts 2009 kl. 13:40
re: Jeg fryyyser!!
Det er fordi din forbrænding ryger helt i bund når du spiser meget lidt. Derfor er det vigtigt at dyrke motion - så holder du forbrændingen oppe, og undgår at tabe for meget muskelmasse.
15 år24. marts 2009 kl. 19:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });