#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Hvilken lækker hjemmeside
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Hvilken lækker hjemmeside
Hej anjann
du skal huske at muskler vejer mere end fedt, og muskler forbrænder mere også. Det er rigtig godt at du måler dig, for så har du nok også opdaget at det jo netop er cm du hat tabt i stedet for kg. For fedtet er jo væk, det er jo bare lavet om.
Jeg tager hatten af for din megen motion.
Pøj pøj til dig også.
knuz marianne
du skal huske at muskler vejer mere end fedt, og muskler forbrænder mere også. Det er rigtig godt at du måler dig, for så har du nok også opdaget at det jo netop er cm du hat tabt i stedet for kg. For fedtet er jo væk, det er jo bare lavet om.
Jeg tager hatten af for din megen motion.
Pøj pøj til dig også.
knuz marianne
19 år11. august 2005 kl. 12:40
Muldebeerg
re: re: Hvilken lækker hjemmeside
Hejsa Anjann!
Velkommen til. Jeg håber, du bliver super glad for denne side. Der er mange der bruger indtastningsprogrammet, -det gør jeg ikke selv. Jeg dukker op så ofte der er tid og overskud til det herinde på forummet, -det hjælper mig fint nok..Og så har jeg fået nogle super dejlige net-venner herigennem, -det er jo heller ikke at foragte, vel. Så kan vi holde hinanden lidt i ørerne. FLOT med al den motion, bare klø på, så skal de 90 kg. nok nærme sig hurtigere end du aner...Og ellers har du jo cm-tabet at se resultaterne på, ikke sandt.
Glæder mig til at høre mere til dig!
Knuz fra Muldebeerg
Velkommen til. Jeg håber, du bliver super glad for denne side. Der er mange der bruger indtastningsprogrammet, -det gør jeg ikke selv. Jeg dukker op så ofte der er tid og overskud til det herinde på forummet, -det hjælper mig fint nok..Og så har jeg fået nogle super dejlige net-venner herigennem, -det er jo heller ikke at foragte, vel. Så kan vi holde hinanden lidt i ørerne. FLOT med al den motion, bare klø på, så skal de 90 kg. nok nærme sig hurtigere end du aner...Og ellers har du jo cm-tabet at se resultaterne på, ikke sandt.
Glæder mig til at høre mere til dig!
Knuz fra Muldebeerg
19 år14. august 2005 kl. 00:23
som i jo nok kam se så er jeg ny herinde og jeg mangler lige sådan et sted. Jeg skal have tabt mig så meget som muligt. mit delmål hedder 90 kg inden november. Jeg startede i maj med at dyrke motion iform af motionscenter, vandgym, svømning samt div hold jeg nu kan finde på. Herhjemme dyrker jeg lidt Yoga når jeg ikke er inde på motionscenteret. Jeg har smidt en masse centimeter men vægten er ikke kommet med så nu har jeg fået lagt nyt progtam, der skulle afhjælpe dette, og så selvfølgelg kostomlægning. Jeg prøver stadigvæk på at finde ud af hvordan denne side fungere men jeg skal nok troligt være herinde.
pøj pøj til jer andre, og jeg glæder mig til at kunne følges med jer
anjann