Bamsestatus.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamsestatus.
For #!!"#!!"#!""### da osse,
Her løber man som en gal, man spiser total sundt, drikker op til 3 liter vand om dagen, og hvad får man ud af det, nul og en papskid *hmrfp*
Min vægt står TOTAL stille i øjeblikket, og det er godt nok TRÆLS sagt på rigtig jysk.
97,4 kg hedder vægten lige nu.

I aften kl. 19.15 lyder startskuddet til Silkeborgløbet, og der drøner jeg afsted i håb om at klare de 5,3 km på en god tid.
Og så har jeg jo den ære at møde Muldebeerg igen *S*
Ha en god dag
Knuser
Bamse
19 år11. august 2005 kl. 07:33
re: Bamsestatus.
Hej Bamse

Din vægt er nok nået til et stadie hvor din krop skal finde ud af "at nå ! er vi nu nået der til ... hmm... og hvad skal vi så gøre nu ??" Og det tager altså lidt tid før kroppen finder ud af det igen.

Jeg har selv haft en tre ugers tid, hvor der bare ikke skete spor, og så lige pludselig tabte jeg mig igen.

Du skal bare holde ud og være tålmodig, du skal nok tabe dig igen, når du mindst venter det.

Jeg krydser fingre for dig i aften, jeg er sikker på du får en rigtig god tid.

Pøj pøj

Knuz Marianne
19 år11. august 2005 kl. 07:44
re: re: Bamsestatus.
Hej Bamse,

måske du skulle prøve at ligge en ny strategi iforhold til hvad du spiser.. jeg mener, der er så mange måder at spise sundt på. Jeg er lige ved at læse bogen om GI i maden (hvordan og hovrmeget det påvirker blodsukkeret), og det er faktisk ret interessant.

Ha en rigtig god løbetur i aften..

knuser fra

Maria
19 år11. august 2005 kl. 09:27
re: Bamsestatus.
Hej Bamse,

Det lyder da som om du gør alt det rigtige. Måske løber du bare så meget, at du udvikler en masse muskler lige nu? Muskler vejer jo mere end fedt, så.....

Dit vægttab skal nok komme igang igen. Hvis du ikke allerede gør det, så prøv at lægge al din kost og motion ind her på siden. Det har jeg selv haft stor glæde af, for der kan man jo sort på hvidt se, hvor meget der forbrændes og hvor meget man egentlig hælder indenbords i løbet af en dag. Det er da lidt træls at skulle veje alting, før det kommer på tallerkenen, men det vænner man sig såmænd hurtigt til. Digitalkøkkenvægten bliver godt slidt her i huset for tiden!

Pøj pøj med Silkeborgløbet i aften - der heppes på dig fra hele Danmark :-)

Kram
Sommer
19 år11. august 2005 kl. 14:10
re: re: Bamsestatus.
Jeg har ikke så meget nyt at tilføje...du ved jo godt at vægttabet kommer...Men selvfølgelig er det træls når der ikke sker noget på vægten et stykke tid
Jeg vil bare lige ønske jer god fornøjelse med løbet! Er lidt misundelig på at I overhovedet kan gennemføre sådan et løb!
19 år11. august 2005 kl. 14:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });