#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Endnu en onsdags/torsdagsstatus
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Endnu en onsdags/torsdagsstatus
Hey Marianne,
Jeg syntes bestemt ikke der er noget at pive over, du har sgu da gjort det så flot, at du kun kan være rigtig stolt af dig selv.
Knus
Bamse
Jeg syntes bestemt ikke der er noget at pive over, du har sgu da gjort det så flot, at du kun kan være rigtig stolt af dig selv.
Knus
Bamse
19 år11. august 2005 kl. 07:28
bobbels (slettet)
re: Endnu en onsdags/torsdagsstatus
Jag begyndte på vägtvogterna for 14 dage siden hemma,har lånt min datters papireog böger men jag synd det er svärt på aften når man ska sitte ved tven.Har du nogle fiduser som hjälper.:-)) .bobbels
19 år11. august 2005 kl. 14:20
bruger slettet
re: re: Endnu en onsdags/torsdagsstatus Snacks
Gulerødder i stave, frugt, der er skåret ud lækkert på et fad - og gå så en tur i stedet for at se tv!
19 år11. august 2005 kl. 18:42
Marianne starter forfra (slettet)
re: re: re: Endnu en onsdags/torsdagsstatus Snacks
ja og en masse væske... selvom det er irriterende at skulle rende om natten. Jeg har fundet ud af med mig selv at når jeg føler sult er det som regel fordi jeg er tørstig.
Bobbels : når du nu har piontguiden så sigt efter alt hvad der giver 0 point at spise til om aftenen, og ellers kan du jo spare nogle point op i løbet af dagen så du har lidt til om aftenen.
knuz marianne
Bobbels : når du nu har piontguiden så sigt efter alt hvad der giver 0 point at spise til om aftenen, og ellers kan du jo spare nogle point op i løbet af dagen så du har lidt til om aftenen.
knuz marianne
19 år12. august 2005 kl. 07:17
Og jeg har besluttet mig for at bruge 18 point fra nu af, jeg er så tæt på de 69 kg som jeg kan komme, så jeg kan lige så godt vende mig til tanke om 1 point mindre.
Og jeg glæder mig til at jeg tabt 17,2 kg i alt for så har jeg tabt 20% af min startvægt, og det synes jeg er rigtig meget. Men der er lige et stykke tid til endnu.
Jeg håber I alle får en pragtfuld dag, hvor alt bare lykkes som det skal.
Knuz Marianne