Den første syndedag gik galt:-(

Du læser en tråd i debat > vægttab

Den første syndedag gik galt:-(
Igår vejede jeg mig og så at den var på 58,8kg - endelig under de 59kg!!!
Jeg var oven ud lykkelig og stolt og bare rigtig glad...MEN så om aftenen var det bare som om jeg lige synes at jeg godt kunne forkæle mig lidt, nu jeg havde tabt mig så flot.
Jeg startede med lidt slik..bare sådan for hyggen, men inde i min hjerne skete der noget imens...jeg havde divet mig selv lov til at slappe lidt af - jeg faldt i og hele min styrke forsvandt bare. Jeg spiste ALT hvad vi havde i i huset og stoppede først da jeg næsten ikke kunne gå mere:-(
Det føltes forfærdeligt at have været faldet i - jeg følte mig SÅ svag og SÅ flov over at have mistet kontrolllen igen:-(
Det gør jeg aldrig mere!!!!
føj!!
15 år21. marts 2009 kl. 10:12
re: Den første syndedag gik galt:-(
Kære Putte,

jeg kender det så godt!! Man føler lige man har fortjent noget godt fordi ens mål er nået, og så går det helt galt...Men altså, der skal også være plads til nogle nedtursdage, så længe der bare er flere af de gode dage :-)
15 år23. marts 2009 kl. 21:00
re: Den første syndedag gik galt:-(
Ja, det er sgu træls! Kender det udemærket, men det gælder om at lave nogle aftaler med sig selv. Jeg har eks. den aftale, at jeg ikke putter noget i munden før jeg har haft en intern diskussion med mig selv om jeg nu også ønsker at gøre det. Ofte lykkes det mig at overbevise mig selv om, at det gør jeg ikke. Selvfølgelig falder jeg i en gang i mellem. En anden aftale bør også være, at selvom man falder i med eks. en enkelt mars bar, så er der ingen grund til at give helt op og bare æde løs hele dagen. Den der med at man forkæler/belønner sig selv med mad, skal vendes rundt til at man straffer kroppen i samme omgang. Men det er svært, der er mange følelser blandet ind i det her. Mange af os er fra barns ben blevet belønnet med mad og det belønningssystem er svært at komme ud af.
15 år26. marts 2009 kl. 13:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });