#2 af Mariadk (slettet)
Chiffi´s tirsdag.
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Chiffi´s tirsdag.
Hej Chiffi,
jeg synes også det er en flot madplan..
jeg har også lige fået taget blodprøver hos lægen, og får også svar på fredag.. så vi kan støtte hinande lidt.. det er lidt ubehageligt at gå og vente på.. har også været træt og uoplagt i så lang tid nu..
det er egentlig lidt sjovt med madvaner.. prøv at se min for igår:
Morgenmad: youghurt natural
Frokost: salat med pesto, æggeomelet med soltørrede tomater, minimælk, rød peber.
Mellemmad: den leende ko, light + agurk
Aftensmad: humus. Kylling kødsovs og salat.
Mellemmad: kikærter ristede i chili og salt.
Når men vi må lige snakkes ved, ka jo være vi fejler det samme.. *GG*
Knus og kram
Mariadk
jeg synes også det er en flot madplan..
jeg har også lige fået taget blodprøver hos lægen, og får også svar på fredag.. så vi kan støtte hinande lidt.. det er lidt ubehageligt at gå og vente på.. har også været træt og uoplagt i så lang tid nu..
det er egentlig lidt sjovt med madvaner.. prøv at se min for igår:
Morgenmad: youghurt natural
Frokost: salat med pesto, æggeomelet med soltørrede tomater, minimælk, rød peber.
Mellemmad: den leende ko, light + agurk
Aftensmad: humus. Kylling kødsovs og salat.
Mellemmad: kikærter ristede i chili og salt.
Når men vi må lige snakkes ved, ka jo være vi fejler det samme.. *GG*
Knus og kram
Mariadk
19 år10. august 2005 kl. 15:02
Mariadk (slettet)
re: re: Chiffi´s tirsdag.
ups der skulle ha stået madplaner og ikke madvaner.. bare jeg dog havde de madvaner hver dag..
Maria*GG*
Maria*GG*
19 år10. august 2005 kl. 15:03
lhl1968
re: re: re: Chiffi´s tirsdag.
Ja det er ikke altid tasterne vil som vi vil ;O)
Ja her går man op til lægen for at fortælle at ens dep er dukket op igen og i næste så bliver man sendt på sygehuset og at få taget blodprøver for at se om man fejler alt muligt andet ikk´.
jeg synes at din madplan ser lækker ud, bliver helt lækkersulten bare af at læse den.
Vi må krydsefinger for hinanden og håbe at vi ikke fejler noget alvorligt.
Jeg har fået taget blodprøve for både: blodsukker, kolsterol og hormombalance så nu for vi af se.
Knus Chiffi.
Ja her går man op til lægen for at fortælle at ens dep er dukket op igen og i næste så bliver man sendt på sygehuset og at få taget blodprøver for at se om man fejler alt muligt andet ikk´.
jeg synes at din madplan ser lækker ud, bliver helt lækkersulten bare af at læse den.
Vi må krydsefinger for hinanden og håbe at vi ikke fejler noget alvorligt.
Jeg har fået taget blodprøve for både: blodsukker, kolsterol og hormombalance så nu for vi af se.
Knus Chiffi.
19 år10. august 2005 kl. 15:26
bobbels (slettet)
re: re: re: re: Chiffi´s tirsdag.
Er det for skjolkirtlen du harfået taget pröver.
19 år10. august 2005 kl. 15:37
Mariadk (slettet)
re: re: re: re: re: Chiffi´s tirsdag.
Ej hvor sjovt, jeg tror også at det er det samme hun skulle undersøge mig for.. eller sjovt er det jo ik.. hihi
ja jeg bliver da helt lækkersulten af din madplan.. jeg tror man bare gerne vil ha det man ik må få..
ja det må vi.. håber da ik at du både har dep, og fejler noget andet..
Mariadk
ja jeg bliver da helt lækkersulten af din madplan.. jeg tror man bare gerne vil ha det man ik må få..
ja det må vi.. håber da ik at du både har dep, og fejler noget andet..
Mariadk
19 år10. august 2005 kl. 16:21
lhl1968
re: re: re: re: re: Chiffi´s tirsdag.
Nej det er ikke skjolkirtlen.
Det er bare for at se om jeg er sund og rask.
Jeg går nemlig rundt og er meget ræt hele tiden og har en meget stor trang til at spise hele tiden og det er specielt af det søde.
Så det er bare et tjek af mit blod så man kan finde ud af hvad der er galt med mig og om der er noget galt overhovedet.
Knus Chiffi.
Det er bare for at se om jeg er sund og rask.
Jeg går nemlig rundt og er meget ræt hele tiden og har en meget stor trang til at spise hele tiden og det er specielt af det søde.
Så det er bare et tjek af mit blod så man kan finde ud af hvad der er galt med mig og om der er noget galt overhovedet.
Knus Chiffi.
19 år10. august 2005 kl. 18:25
lhl1968
re: re: re: re: re: re: Chiffi´s tirsdag.
Nej jeg håber heller ikke ta jeg har både en dep og noget andet.
Jeg finder ud af det på fredag.
Knus Chiffi.
Jeg finder ud af det på fredag.
Knus Chiffi.
19 år10. august 2005 kl. 18:28
Var om morgenen på sygehuset for at få taget blodprøver og får svar på dem på fredag. Er spændt og nervøs for hvad de siger. Men det går nok altsammen ikk´. Det skal man jo sige.
Var meget træt hele dagen igår og sov nok det meste af dagen, men fik også spist de 5 gange som man jo skal og for første gang i meeeeeggggggeeeeett lang tid var jeg rigtig sulten og lavede rigtig mad og ikke bare spiste noget et eller andet bare for at fylde noget i maven. Fed for nemmelse siger jeg bare.
Min madplan for igår er følgende:
Morgenmad: havregryn med rosiner og skummet mælk + strot krus røllikkete
Formiddag: 1 Banan
Forkost: 4 havle med mager pålæg, tomat og agurk
Eftermiddag: 1 æble
Aftensmad: millionbøf og kartoffelmos, 1 glas rødvin
Vand ialt 2,5 liter.
Er rimlig godt tilfreds med kosten.
Ingen motion tirsdag.
Knus Chiffi.