Ang. mål...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ang. mål...
Jeg har lige et spørgsmål ang. det med at sætte et mål. Jeg er meget i vildrede og har derfor sat mit mål til 73, som bringer min vægt i normalområdet mht BMI, men regner med at min idealvægt er længere nede. Men jeg synes det er umuligt at vide nu hvad det endelige mål er. Hvad har I gjort? Har I bare justeret målet undervejs eller hvad?
19 år9. august 2005 kl. 15:44
re: Ang. mål...
Hej Rikke.
Jeg har taget mit mål udfra at jeg jo har været slank før + jeg prøver at huske hvad jeg vejede da jeg var omkring 20 - 21 år og da lå min vægt omkring de 79 - 80.
Jeg vil gerne ned på de 75 - 78 kg men så skal jeg heller ikke længere ned.
Jeg tror det var inde på cheasy´s hjemmeside at jeg fande en udregning på hvad ens normal vægt var og den sagde 75 kg for mit vedkommende, men det kommer jo også an på ens knoglebygning også kan jeg huske en tommelfingerregl fra skolenstid der lød på at de tager fat i huden i siden og den skulle være på ca 2 cm så var du slank nok.
Min BMI siger at min normalvægt ligger mellem 85 - 63 og 85 sunes jeg er for meget og 67 er alt for lidt i forhold til min kropsbygning.

Knus Chiffi.
19 år10. august 2005 kl. 07:31
re: Ang. mål...
Hej Rikke

jeg tager en lille bid af gangen 3 til 5 kg, og så ser jeg hvordan jeg ser ud, om jeg skal tabe mere. Jeg har godt nok stadig omkring 10 kg at tabe, men små delmål synes jeg er det bedste. I stedet for at skulle overskue 25-30 kg vægttab, så ser jeg 3 - 5 kg som overkommeligt. Så ja, man kan nok sige at jeg justerer målet hen af vejen.

MVH

Marianne
19 år10. august 2005 kl. 07:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });