davs igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

davs igen
hej alle sammen, jeg er her endnu, der er ikke sket så meget med vægten, jeg har tabt lidt, men ikke nok. Jeg har været så letsindig, at fortælle min læge, at jeg endelig har taget mig sammen, til at få nye hofter, lægen har presset mig længe, så nu har jeg sagt ja. I næste uge, skal jeg røngtenfotograferes, og den 13. september, til samtale med ortopæderne, uha, hjælp, hvad har jeg gjort? og det kun fordi jeg har tabt mig, jeg mangler lige 3 kg. så er jeg klar til operation. Nå men der er heldigvis mere end 2 måneders ventetid, så det er for tidligt, at være nervøs ( ryste ryste )
m.v.h.marius
19 år9. august 2005 kl. 15:31
re: davs igen
Hej Marius,

jeg er sikker på at det er den bedste beslutning.. det skal nok gå godt, og som du selv siger, der er ingen grund til at tage bekymringerne på forskud..

Knus Maria
19 år10. august 2005 kl. 08:59
re: re: davs igen
Hej Marius!
Jeg tror også det er det rigtige skridt du har taget. Nu må du klø lidt på med at få smidt de sidste kilo, så du er fit for fight til at stå imod under operationen. Jeg har en kollega, der har fået ny hofte og han har det fint, -håber det kan trøste dig lidt. Faktisk cykler han ofte de 40 km. han har på arbejde.....så vær ikke alt for nervøs, vel..

Knuz og pøj pøj fra Mulde
19 år14. august 2005 kl. 00:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });