#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Chiffi´s mandag.
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Fra Bamse til Chiffi
Kære Chiffi.
Jeg har før givet dig en stor skideballe, så det vil jeg ikke igen.
Men men men, du må ikke bearbejde dig selv, for husk på du er i ubalance med dig selv, og din krop prøver jo bare at fortælle dig at den ikke har det godt, og derfor "dumper" du i som f.eks i aftes.
Hjemisbil og sovs hmm ikke nogen særlig god kombination, men altså, lige nu styre du jo ikke helt selv dit humør, og din lyst.
Læste at du havde taget 11 kg på siden februar, og den vægtøgning skal du stoppe, men husk stadigvæk på, at du er i ubalance, og SØRG derfor at du får det bedre med dig selv først, inden du begynder at sætte dig på diæt igen, og kæmper kampen for nedsættelse af kg.
Jeg skriver det her som en god ven, og jeg MENER at du skal få det bedre med dig selv, for jeg er bange for du vil opleve for mange nederlag end sejre, før du er helt på toppen.
TV3 gå hjem og læg jer, det er min ærlig mening, for pas på du/I ikke bare bliver udstillet i TV, det syntes jeg de har en tedens til i deres slankeprogram, og håber ikke at de gør det samme med dig/jer.
Du ved hvor jeg er...........
Knus Bamse
Jeg har før givet dig en stor skideballe, så det vil jeg ikke igen.
Men men men, du må ikke bearbejde dig selv, for husk på du er i ubalance med dig selv, og din krop prøver jo bare at fortælle dig at den ikke har det godt, og derfor "dumper" du i som f.eks i aftes.
Hjemisbil og sovs hmm ikke nogen særlig god kombination, men altså, lige nu styre du jo ikke helt selv dit humør, og din lyst.
Læste at du havde taget 11 kg på siden februar, og den vægtøgning skal du stoppe, men husk stadigvæk på, at du er i ubalance, og SØRG derfor at du får det bedre med dig selv først, inden du begynder at sætte dig på diæt igen, og kæmper kampen for nedsættelse af kg.
Jeg skriver det her som en god ven, og jeg MENER at du skal få det bedre med dig selv, for jeg er bange for du vil opleve for mange nederlag end sejre, før du er helt på toppen.
TV3 gå hjem og læg jer, det er min ærlig mening, for pas på du/I ikke bare bliver udstillet i TV, det syntes jeg de har en tedens til i deres slankeprogram, og håber ikke at de gør det samme med dig/jer.
Du ved hvor jeg er...........
Knus Bamse
19 år9. august 2005 kl. 09:00
Skulle til lægen og at høre om hun kunne finde ud af hvad der er galt med mig. Hun lyttede og stillede spørgsmål og endte med at sende mig på sygehuset for at få taget blodprøver og så får jeg svar på fredag.
Hun ville også henvise mig til en psykriater og dem går jeg så og venter svar fra :o((
Kostmæssigt så er dagen gået næsten ok.
dumpet da jeg skulle lave aftensmad. Beanaisesauce med smør og is til dessert fra hjemsibilen. Fy skamme....
Det gør jeg ikke igen. Det har jeg lovet min mand og nu lover jeg jer det. Dum vane og bestemt ikke sundt.
Vedr TV3 så ringede jeg til dem igår men de var ikke mødt. Lagde en besked om at de skulle ringe tilbage og det gjorde de bare ikke så jeg prøver at ringe til dem igen idag og ser hvad der sker.
Knus Chiffi.