#2 af Sandra (slettet)
Gammelny dukker op igen.
Du læser en tråd i debat > vægttabSandra (slettet)
re: Gammelny dukker op igen.
Hejsa Chiffi
Velkommen tilbage - du har været savnet... :o)
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har det så skidt igen - jeg håber virkelig, at du kommer ovenpå hurtigt.
Hvis jeg kan hjælpe eller gøre noget, må du endelig sige til - jeg står også stadig til "rådighed" som træningspartner...
Knus Sandra
Velkommen tilbage i hvert fald...
Velkommen tilbage - du har været savnet... :o)
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har det så skidt igen - jeg håber virkelig, at du kommer ovenpå hurtigt.
Hvis jeg kan hjælpe eller gøre noget, må du endelig sige til - jeg står også stadig til "rådighed" som træningspartner...
Knus Sandra
Velkommen tilbage i hvert fald...
19 år8. august 2005 kl. 09:04
lhl1968
re: re: Gammelny dukker op igen.
Hej Sandra.
vedr træning så vare det lidt inden jeg går igang med fatburner. regner med at begynde på det om 14 dag ca. vil lige igang stille og roligt så jeg kan komme iform igen.
Jeg er kommet frem til at jeg vejer 97,3 kg nu og skal tabe 22,3 kg ialt så jeg har nok at tage fat på :O((
Har taget 11 kg på siden feb i år bare ved at trøstespise :O(((
De skal af igen og det kan jeg blandet gøre ved jeres hjælp herinde fra, men også ved hjælp herhjemme fra og der er støtten meget god, så det er jo godt.
Knus Chiffi.
vedr træning så vare det lidt inden jeg går igang med fatburner. regner med at begynde på det om 14 dag ca. vil lige igang stille og roligt så jeg kan komme iform igen.
Jeg er kommet frem til at jeg vejer 97,3 kg nu og skal tabe 22,3 kg ialt så jeg har nok at tage fat på :O((
Har taget 11 kg på siden feb i år bare ved at trøstespise :O(((
De skal af igen og det kan jeg blandet gøre ved jeres hjælp herinde fra, men også ved hjælp herhjemme fra og der er støtten meget god, så det er jo godt.
Knus Chiffi.
19 år8. august 2005 kl. 10:59
Sandra (slettet)
re: re: re: Gammelny dukker op igen.
Dejligt at høre at du er så optimistisk... :o) Du er en sej kvinde.
Hvis du mangler en træningspartner til maskiner i motionscentret, så kommer jeg også gerne - jeg har sgu også lidt svært ved at trække mig selv afsted.
Sandra
Hvis du mangler en træningspartner til maskiner i motionscentret, så kommer jeg også gerne - jeg har sgu også lidt svært ved at trække mig selv afsted.
Sandra
19 år8. august 2005 kl. 11:16
lhl1968
re: re: re: re: Gammelny dukker op igen.
Jeg skal nok sige til.
Jeg kan lige sende dig en mail om hvornår jeg skal ind og træne hold og hvor når jeg har planer om at træne maskiner ikk´.
Knus Chiffi.
Jeg kan lige sende dig en mail om hvornår jeg skal ind og træne hold og hvor når jeg har planer om at træne maskiner ikk´.
Knus Chiffi.
19 år9. august 2005 kl. 08:08
Velkommen til jer nye og hejsa til jer gamle.
Af jer der er fra det gamle forum kan måske godt huske at jeg havde en dep og i den forbindelse fik medicin og de var skyld i min vægtøgning.
Min dep er brudt frem igen og jeg skal til lægen i morgen og evt på medicin igen og måske i behandling igen.
Jeg har samtidig besluttet mig for at kikke nøje på min vægt. Skal på vægten i morgen og har mistanke på at jeg har taget voldsomt på da jeg virklelig har trøstespist de sidst 4 uger.
Jeg var begyndt på motion i fin form men måtte holde en pause da jeg fik problemer med mine knæ pga slappe ledbånd og kunne næsten ikke gå. Jeg begynder på motionen igen i morgen med starter stille og roligt op igen.
Ved ikke om i kan huske at jeg havde skrevet til du er hvad du spiser? Jeg har hørt fra dem og skal ringe til dem i morgen og svare på nogle spørgsmål så i må godt krydse finger for os.
Jeg vil begynde med at skrive dagbog herinde fra i morgen aften og så får vi af se hvordan det kommer til at gå altsammen.
Knus Chiffi.