Hejsa Chiffi
Velkommen tilbage - du har været savnet... :o)
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har det så skidt igen - jeg håber virkelig, at du kommer ovenpå hurtigt.
Hvis jeg kan hjælpe eller gøre noget, må du endelig sige til - jeg står også stadig til "rådighed" som træningspartner...
Knus Sandra
Velkommen tilbage i hvert fald...
#2 af Sandra (slettet)
Velkommen til jer nye og hejsa til jer gamle.
Af jer der er fra det gamle forum kan måske godt huske at jeg havde en dep og i den forbindelse fik medicin og de var skyld i min vægtøgning.
Min dep er brudt frem igen og jeg skal til lægen i morgen og evt på medicin igen og måske i behandling igen.
Jeg har samtidig besluttet mig for at kikke nøje på min vægt. Skal på vægten i morgen og har mistanke på at jeg har taget voldsomt på da jeg virklelig har trøstespist de sidst 4 uger.
Jeg var begyndt på motion i fin form men måtte holde en pause da jeg fik problemer med mine knæ pga slappe ledbånd og kunne næsten ikke gå. Jeg begynder på motionen igen i morgen med starter stille og roligt op igen.
Ved ikke om i kan huske at jeg havde skrevet til du er hvad du spiser? Jeg har hørt fra dem og skal ringe til dem i morgen og svare på nogle spørgsmål så i må godt krydse finger for os.
Jeg vil begynde med at skrive dagbog herinde fra i morgen aften og så får vi af se hvordan det kommer til at gå altsammen.
Knus Chiffi.