Status...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status...
Hmm.... min vægt er mærkelig....de sidste to uger har den svinget op og ned med op til 3 kg....jeg kan ikke holde mig fra vægten, (ved godt jeg kun burde veje mig en gang om uge, men det er en vane at stå på vægten hver morgen...men i vægttabet tager jeg udgabngspunkt i min fredagsvægt)..men nu ser det ud som om den er blevet lidt stabil igen...og det går roligt nedad igen...mangler nu 5,8 kg, og de skal bare være væk inden jul....

det har været lidt svært at komme igang efter ferien, der har været så mange ting..spiller tater hver aften i øjeblikket, så kosten er ikke altid lige velovervejet, men så længe det går den rigtige vej, så går det jo nok....

Knus til jer alle og fortsat held og lykke...
19 år7. august 2005 kl. 14:25
re: Status...
Hej nuzz
Har lige kikket i din profil.
Jeg tror din vægt svinger med dit forbrug af medicin.
Selv har jeg i perioder måtte tage meget smertestilliende - især gigtmedicin - i de perioder har det været umuligt for mig at styre min vægt. Hvis jeg eksempelvis i et par dage må ty til gigtmedicinen går min vægt strakt et par kilo op , tror det er væske i kroppen , da de også forsvinder relativt nemt igen. ( har en arbejdsskade i højre arm, der holder mig fra at kunne dyrke ex. arobic).
I dag er vores vægt præcis den samme og det er målet også, jeg satser bare på målet lidt før dig - tager du mod en udfordring???
knus snartslank
19 år9. august 2005 kl. 07:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });