#2 af snartslank (slettet)
Status...
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Status...
Hej nuzz
Har lige kikket i din profil.
Jeg tror din vægt svinger med dit forbrug af medicin.
Selv har jeg i perioder måtte tage meget smertestilliende - især gigtmedicin - i de perioder har det været umuligt for mig at styre min vægt. Hvis jeg eksempelvis i et par dage må ty til gigtmedicinen går min vægt strakt et par kilo op , tror det er væske i kroppen , da de også forsvinder relativt nemt igen. ( har en arbejdsskade i højre arm, der holder mig fra at kunne dyrke ex. arobic).
I dag er vores vægt præcis den samme og det er målet også, jeg satser bare på målet lidt før dig - tager du mod en udfordring???
knus snartslank
Har lige kikket i din profil.
Jeg tror din vægt svinger med dit forbrug af medicin.
Selv har jeg i perioder måtte tage meget smertestilliende - især gigtmedicin - i de perioder har det været umuligt for mig at styre min vægt. Hvis jeg eksempelvis i et par dage må ty til gigtmedicinen går min vægt strakt et par kilo op , tror det er væske i kroppen , da de også forsvinder relativt nemt igen. ( har en arbejdsskade i højre arm, der holder mig fra at kunne dyrke ex. arobic).
I dag er vores vægt præcis den samme og det er målet også, jeg satser bare på målet lidt før dig - tager du mod en udfordring???
knus snartslank
19 år9. august 2005 kl. 07:46
det har været lidt svært at komme igang efter ferien, der har været så mange ting..spiller tater hver aften i øjeblikket, så kosten er ikke altid lige velovervejet, men så længe det går den rigtige vej, så går det jo nok....
Knus til jer alle og fortsat held og lykke...