En forsinket status

Du læser en tråd i debat > vægttab

En forsinket status
Hejsa allesammen

Her går det jo strygende. Jeg har tabt 900 gram denne gang, så totalen er minus 15,8 kg siden 9. februar og hele 3,5 kg den sidste måned.

Og selvfølgelig skulle jeg så lige falde i igår, bare fordi det månedlige er der, øv altså, og så alligevel skidt pyt, jeg har jo nogle gode resultater at vise alligevel. Og en enkelt dag gør jo ikke den helt store skade.

Dagen i dag bliver nu lidt svær at overholde også, for jeg kom til at spise 2,5 point for meget til morgenmaden ude på arbejdet, så nu hvor frokosten er indtaget har jeg allerede brugt 11,5 point ud af 19. Og jeg skal have laks til aftensmad det er hele 3,5 point, så er jeg oppe på 15 puha, der bliver ikke meget at "hygge" med i aften. Tror jeg skal nøjes med grønsager til fisken for de er gratis, og så almindelige kogte kartofler de koster nemlig kun 2 point. Så har jeg 2 point til i eftermiddag og i aften, så det må blive en kanelknækbrød i eftermiddag og en i aften, og så ellers frugt for resten. Jeg vil nemlig bare op på hesten igen, jeg ved jo min søde tand hersker nogle dage hver måned, og det er lige de dage nu. Men det går jo nok alligevel. Jeg har da tabt næsten 16 kg og jeg jubler stort.

Jeg har ikke trænet i en måned, så resultatet kommer lidt bag på mig, at det er så godt. Men jeg skal jo prøve at holde min knæ i ro - selvom det godt nok er svært. Lægen siger det er forstuvet. Jeg ved bare det gør pokkers ondt konstant.

Nå men nok om mine piverier, jeg har ikke noget at pive over. Mit vægttab går strygende, jeg kan mærke jeg lever *griner*, og livet er jo skønt uanset hvor ondt jeg har.

Jeg håber I alle får en pragtfuld weekend.

knuz fra Marianne
19 år5. august 2005 kl. 12:37
re: En forsinket status
Hejsa Marianne

Jeg vil bare lige sige, at jeg synes du er super sej... jeg tager sgu hatten af for dig!

På den gode måde er jeg lidt misundelig på dit gåpåmod :o)

Held og lykke fremover.

Sandra
19 år5. august 2005 kl. 14:40
re: re: En forsinket status
Hej Marianne!

STORT tillykke med alle de tabte kg. Jeg synes det er super dejligt at se, at du er kommet så stærkt igen, efter at du stod lidt i stampe på Mad og Sundhed en periode. Kæmpe skulderklap til dig fra mig..Glæden lyser også ud af dit indlæg (til trods for "piveriet" hi hi hi) og det smitter jo af på os andre, dejligt!
Fortsæt det gode arbejde og god bedring med knæet.

Knus fra Muldebeerg
19 år6. august 2005 kl. 04:26
re: re: re: En forsinket status
Hej Marianne,

hvor er det bare flot.. det er utroligt hvilken styrke man ligepludselig bare får, og bliver ved med at være der.. det er så flot.

Det er noget skidt med dit knæ hva.. jeg håber du får det bedre.. og jeg vil helt sikkert bede for dit knæ må blive rask snart.. *S* (ja jeg tror på den slags.. )

Hvor meget mangler du at tabe nu?

Knus og kolbøtter

Mariadk
19 år7. august 2005 kl. 13:24
Hej maria (og alle jer andre)
Jeg mangler 10-12 kg endnu - det er i hvert fald drømmen, men spejlet får lov til at bestemme, for jeg vil ikke se syg ud, fordi jeg vil for langt ned. Så jeg tager 5 kg af gangen, og kigger mig derefter i spejlet og ser hvordan jeg så ser ud.

Knuz Marianne
19 år7. august 2005 kl. 18:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });