14 årig Hos en Diætist

Du læser en tråd i debat > vægttab

14 årig Hos en Diætist
Hey Alle sammen.. Gik og spekulerede på om det der med at komme til en diætist, er det noget en på 14 godt ville kunne komme ?
19 år4. august 2005 kl. 15:17
re: 14 årig Hos en Diætist
Det tror jeg da sagtens en 14-årig vil kunne... Tag evt. en snak med din læge og hør om han/hende vil henvise dig til en - det er umiddelbart bedst (og billigst) hvis du kan få det på plads på den måde, ellers koster det.

Held og lykke...

Sandra
19 år4. august 2005 kl. 22:41
14 årig Hos en Diætist
Hejsa... *SS*

Hvis du som sandra siger kontakter din læge og fortæller som det er at du gerne vil til en diætist og samtidig forklare at du gerne vil tabe dig p.g.a det , det og de. Burde der ikke opstå nogle problemer.

Min egen lillebror kom til en diætist som 13 årig så det kan sagtens lade sig gøre...

Alt mulig held og lykke og nogle store kram
Monika
19 år5. august 2005 kl. 07:43
re: 14 årig Hos en Diætist
Hej Lulumusabanana!

Har lige kigget din profil, og selvfølgelig må du da være med herinde, selvom du "kun" er 14 år. Uanset alder og størrelse, så hjælper vi hinanden herinde så godt som vi nu kan. Håber du får en diætist igennem din læge, -hvor meget vil du gerne tabe dig?

Held og lykke fra Muldebeerg ;o)
19 år6. august 2005 kl. 04:30
re: re: 14 årig Hos en Diætist
Hej Muldebjeeg
Det lyder godt, jeg vil gerne tabe mig omkring 9 kilo.. Så der er nogle stykker og tage af.. Vil hvertfalde gerne ned på højst 60, da jeg heller ikk vil være for tynd, men her i første omgang vil jeg gerne tabe mig 5 kilo :o) .. Men her i sommerferien har jeg været på kur hele tiden, og dyrket motion, jeg tog 2 kilo på til sidst, og det var ikk det man kalder fedt til muskler, nej vægten steg bar.. Nu skal jeg på ferie om 13 dage eller sådan noget til Tyrkiet i 2 uger, og når vi så kommer hjem igen vil vi gå til lægen..
Men har du/I hørt noget om bogen "Fat-Burner", er den go eller ? Da jeg næsten kunne forstille mig at jeg ville kunne tabe mig af den.. Men vil lige høre om I kender noget til den ?
19 år7. august 2005 kl. 12:47
re: re: re: 14 årig Hos en Diætist
Hej igen!

Nej desværre, den bog har jeg ikke hørt om. Men jeg kender heller ikke så meget til slankebøgerne. Rigtig god ferie til dig, når du når så langt. Jeg er spændt på hvad lægen siger til dig, når du kommer hjem...Men håber ikke han/hun tilbyder at gi' dig slankepiller :o(

KH Muldebeerg
19 år14. august 2005 kl. 00:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });