#2 af claus (slettet)
NU er jeg ENDELIG parat til at tage kampen op!
Du læser en tråd i debat > vægttabclaus (slettet)
re: NU er jeg ENDELIG parat til at tage kampen op!
Det lyder som om, du har motivationen på plads. Det er næsten det vigtigste for at klare det :-)
Held og lykke!
Held og lykke!
15 år16. februar 2009 kl. 11:58
Belfast (slettet)
Super du bare er top motiveret.
Jeg er også lige selv startet med ny kost og motion, så jeg er klar til at kæmpe sammen med dig.
Kh. Rikke
Jeg er også lige selv startet med ny kost og motion, så jeg er klar til at kæmpe sammen med dig.
Kh. Rikke
15 år16. februar 2009 kl. 12:20
bruger slettet
Mange tak til jer begge - det er jeg også - nu skal det bare lykkes:-)
Jeg glæder mig til også at følge jer og de andre madital brugere i kampen:-)
Mvh
Jeg glæder mig til også at følge jer og de andre madital brugere i kampen:-)
Mvh
15 år16. februar 2009 kl. 15:15
Jeg var jo aldrig sådan rigtig "fed" - og et par deller på maven er jo kun et "sundhedstegn". I perioder blev jeg deprimeret over min vægt (især når man så andre på ens alder rende rundt i stramme bukser) prøvede Nupo, slankepiller og alt mulig andet - tabte måske et par sølle kilo og fik igen ondt af mig selv og tænkte "så tyk er jeg jo heller ikke, og det eneste gode i mit liv, er da også kun mad, så hvorfor også sige nej til det?" og så var det tilbage på det dårlige spor af junk food og slik:-(
Jeg har aldrig haft den største selvtillid, og jeg har været rigtig god til at jorde mig selv ned og nærmest "sabotere" min egen kur.
Men nu, har jeg set alle disse ting i øjnene, jeg har konfronteret mig selv og mine følelser, jeg har arbejdet med mig selv og tjekket grundigt efter, hvorfor jeg vil tabe mig og hvorfor jeg før hen ikke gav mig selv lov til vægttabet.
Så mig kommer i til at se mere til i det næste stykke tid, mens jeg kæmper om for en gangs skyld at komme fedtet til livs og få en sund hverdag op at køre ;-)
God vind til jer alle!