Stilhed stilhed og atter stilhed

Du læser en tråd i debat > vægttab

Stilhed stilhed og atter stilhed
Hey alle sammen.
Troede jeg skulle ind og læse en masse inslæg, men nej, denne side er stadigvæk ramt af ferie, eller også er det bare mig der syntes det, fordi jeg først har ferie om 3 uger.
Jeg har nattevagt, og i dag fik jeg løbet en tur på 6 km, og det var jeg da egentlig ret stolt af.
Men ellers har jeg ikke så meget at fortælle, andet end at Smiley lige ringede i eftermiddag og sagde, at hun var kommet godt til Bulgarien.

Knuser
Bamse
19 år2. august 2005 kl. 23:38
re: Stilhed stilhed og atter stilhed
Hej Bamse

ja her er lidt stille.. jeg har også været lidt doven til at skrive herinde.. men der er mest fordi jeg selv føler at jeg er gået istå.. de sidste kilo er altså bare de sværeste.. hmpf.. men jeg skal ik klage det ved jeg godt.. *S*

godt at hører at smiliey har det godt, og er kommer godt derned.

nu vil jeg også til at få lavet noget arbejde.

ha en super dag.

knus mariadk
19 år3. august 2005 kl. 09:40
re: re: Stilhed stilhed og atter stilhed
Hej Maria.
Ja stille det er der dælme da.
Hvorfor føler du, at du er gået i stå?
Nu har jeg heldigvis weekend når kl. bliver 05.30 og så skal jeg råhygge lidt. Min datter kommer lørdag aften, og så står den jo på hygge og nussetid.
Ha en dejlig weekend
Knus
Bamse
19 år4. august 2005 kl. 00:53
re: re: re: Stilhed stilhed og atter stilhed
Hej Bamse,

Fordi jeg spiser efter regelerne, men taber mig ikke de sidste 3 kilo.. ja jeg tog nogle kilo på igen, som har sidet der i et stykke tid.. *S* men det skal nok komme.. men jeg skal også ha ringet til min læge. det er nu en måned siden at jeg skulle ha haft mit lort, og nej jeg er ikke gravid.. hihih.. men det har nok også en del at gøre med mit udeblivende vægttab.. jeg føler mig som en oppustet ballon..

Ja du har så weekend nu.. ha en rigtig dejlig weekend med din datter.. jeg har weekend om 7 timer..

Knus
Mariadk
19 år4. august 2005 kl. 09:12
re: re: re: re: Stilhed stilhed og atter stilhed
Hej Maria og Bamse!

Ja, nu ved jeg jo ikke helt hvor stille her har været, eftersom jeg ikke har været herinde i lidt tid..sorry...Maria, har du tænkt på, om du spiser for ensformigt og dyrker det samme motion, som du hele tiden har gjort? Kroppen er supersmart og vænner sig utroligt hurtigt til de ting vi gør. Hvis du kører samme "madplan" som du hele tiden har gjort, vil kroppen ikke føle nogen ændring og derved kommer der heller intet vægttab. Forsøg at ændre lidt på både maden og motionsrytmen. Skift svømning ud med løb, cyklelturen ud med en spinningtime eller lign., så skal resultaterne nok komme. Madmæssigt har jeg oplevet at det kan gi' et "kickstart" at skifte frokostrugbrødet ud med klidkiks... (de smager af HØ, men lidt godt, fedtfattigt pålæg gør underværker) *ss*

Bare et par forslag, håber snart du får gang i mavsen igen..

Knuz fra Mulde
19 år6. august 2005 kl. 04:41
re: re: re: re: re: Stilhed stilhed og atter stilhed
Hej Muldebeerg

ja jeg har faktisk for 2 uger siden skiftet kur.. så jeg spiser lidt mere varieret nu.. men motion, der løbetæner jeg jo.. og det kan jeg jo ikke rigtig lige skifte ud, da det ville være for stor en belasning for mine ben, hvis jeg ikke holder det jævnt vedlige. Jeg skal til læge i morgen, så må vi se hvad hun siger.. Det værste svar hun kan give mig, er følgende:

Hey Maria, du skal spise flere kulhydrater, og hey Maria du skal stoppe med at løbe!!.. tsk tsk..

når men skriver lige en status i morgen efter lægetjek..

Maria
19 år7. august 2005 kl. 13:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });