#1 af oOHeidiOo (slettet)
stolt...men..
Du læser en tråd i debat > vægttaboOHeidiOo (slettet)
stolt...men..
jeg er vikelig pavestolt over, at jeg er ved at være på den vægt, som jeg altid har drømt om, det er næsten ikke til at forstå, men desværre har en "bivirkning" været, at jeg stort set har mistet alt på mine bryster også. Er der nogen af jer andre, der har det på samme måde? Det gør mig virkelig ked af det, og jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal tackle det, har tænkt meget på at få dem lavet, men der kommer til at gå noget tid, for har ikke pengene lige nu...
15 år5. februar 2009 kl. 12:48
sqzee (slettet)
re: stolt...men..
Du skal ikke få dine bryster lavet! Du er 21 år!
Helt ærligt. Alle bryst-størrelser er skønne! Jeg er en 70G og jeg kunne da godt tænke mig at have mindre bryster, men jeg har også valgt at være ligeglad med hvad samfundet siger jeg skal. Jeg har valgt at være ligeglad med hvad der er normalt og være glad med hvad jeg har.
Og desuden er det jo et operation. Du skal skæres i med knive og der skal lægges noget fremmede ind i din krop, som i øvrigt har chance for at lække ud i dine andre organer...
Helt ærligt. Alle bryst-størrelser er skønne! Jeg er en 70G og jeg kunne da godt tænke mig at have mindre bryster, men jeg har også valgt at være ligeglad med hvad samfundet siger jeg skal. Jeg har valgt at være ligeglad med hvad der er normalt og være glad med hvad jeg har.
Og desuden er det jo et operation. Du skal skæres i med knive og der skal lægges noget fremmede ind i din krop, som i øvrigt har chance for at lække ud i dine andre organer...
15 år5. februar 2009 kl. 14:12
Spacy
Hvis du er sikker på at du kan holde din nye lave vægt så synes jeg du skal få lavet dine bryster når du får råd.
Hvis du henvender dig til et anerkendt hospital behøver du ikke være bange for udsivning el. lign.
Det er strengt at gå rundt og være ked af at ens er bryster er blevet til næsten ingenting og det kan måske endda føre til at du tager på igen, hvilket jo vil være mega ærgeligt.
Nu om dage får folk lavet alt muligt og en brystforstørrende operation regnes ikke for noget særligt.
Bare pas på at de ikke bliver for store - der skal være plads til (så at sige) at de bliver større når du engang har fået børn.
Mine bryster er også blevet en del mindre, men de har kunnet tåle det, selvom min mand da har brokket sig lidt og sagt at nu måtte jeg ikke tabe mig mere ;-)
Jeg overvejer stærkt at få en fedtsugning på maven, fordi forholdet mellem min mave og mine hofter er blevet for stort. Med andre ord har jeg tabt mig mere på hofter og bryst end på maven. Men nu må vi se til den tid når jeg ender på min ønskevægt. Det kan jo være at jeg er så heldig at der kommer mere harmoni i fedtfordelingen om 10 - 15 kg.
Jeg ved godt at en fedtsugning ikke er helt så stort et indgreb som en brystoperation, men i begge tilfælde kræver det vel fuld narkose.
Det er bare min mening, til en start kan du jo spørge din læge hvad han/hun synes. Selvfølgelig har Sqzee da ret i at det er bedst at være tilfreds med hvad man har osv, men på den anden side kan det godt være at man har lidt nemmere ved at være tilfreds når man har lidt for meget end lidt for lidt.
15 år6. februar 2009 kl. 09:56
carolinapetersen (slettet)
synes helt sikker at du skal få lavet bryster når du en gang har råd. har selv fået lavet det efter at ha ammet. og både mig og manden er utroligt glade for det. husk bare at vælge et godt sted, dansk, og få silikone i. det sku være det bedste. mit blev lavet på viborg privat hospital og det kostede 31.700 kr. der er de virkelig dygtige og søde. knus carolina
15 år11. februar 2009 kl. 17:42
bruger slettet
Undskyld men jeg er rystet :-S
At både Spacy og Carolina opfordrer dig til at få lavet bryster som 21 årig (og sikker inden du har fået børn) og det efter at de kun har læst 4 liners tekst fra dig, er 1000% useriøst.
Du skal gøre det op med dig selv og ikke din omverden eller hvad du tror din omverden tænker og forventer. Brysternes størrelse er meget ofte slet ikke så vigtig (for os mænd) som i piger tror......
Anyway, hvis du bestemmer dig for det, så er mit råd at du venter til du en gang har fået du børn du skal have..... Dit livs lykke er altså ikke gjort af størrelsen på dine bryster, men af 1000 andre ting.
At både Spacy og Carolina opfordrer dig til at få lavet bryster som 21 årig (og sikker inden du har fået børn) og det efter at de kun har læst 4 liners tekst fra dig, er 1000% useriøst.
Du skal gøre det op med dig selv og ikke din omverden eller hvad du tror din omverden tænker og forventer. Brysternes størrelse er meget ofte slet ikke så vigtig (for os mænd) som i piger tror......
Anyway, hvis du bestemmer dig for det, så er mit råd at du venter til du en gang har fået du børn du skal have..... Dit livs lykke er altså ikke gjort af størrelsen på dine bryster, men af 1000 andre ting.
15 år13. februar 2009 kl. 12:01
claus (slettet)
Jeg er helt på MSB's side her - det er i hvert fald ikke for mændenes skyld, du skal få lavet dine bryster større. Bryster bliver sjældent pænere af at blive pumpet op. Det er en medieskabt myte, at mænd kun kigger efter piger med en størrelse Dolly Parton. At mange piger så ligger så meget under for den myte, at det gør meget for deres selvtillid at få dem gjort større, det er så noget helt andet.
Men jeg ville aldrig råde nogen til at få det gjort, jeg synes det er synd...
Men jeg ville aldrig råde nogen til at få det gjort, jeg synes det er synd...
15 år13. februar 2009 kl. 12:48
HelleC74 (slettet)
Jeg kan seriøst godt forstå, hvis du er ked af dine bryster efter vægttab.
Jeg har ammet 3 børn, og ialt tabt over 30kg.. tro mig, mine bryster trænger gevaldigt til en opstrammer. Det påvirker mit sexliv negativt.
Vent til du har fået de børn du vil have, ellers skal du bare reopereres, og det ville da være spild af penge ;)
- Men det er jo ikke bare sådan at gå ud og få lavet, der er jo riscisi, så tænk det rigtig godt igennem først. Det er jo ikke sikkert, du bliver glad for reultatet, og det er jo ikke 'dine' bryster mere.
Jeg har ikke selv besluttet mig endnu. Min mand er ligeglad, siger han ihvertfald.
Jeg vil godt lige se om jeg kan holde vægten nede, ihvertfald i et år, så må jeg overveje igen:)
Held og lykke med beslutningen.
Jeg har ammet 3 børn, og ialt tabt over 30kg.. tro mig, mine bryster trænger gevaldigt til en opstrammer. Det påvirker mit sexliv negativt.
Vent til du har fået de børn du vil have, ellers skal du bare reopereres, og det ville da være spild af penge ;)
- Men det er jo ikke bare sådan at gå ud og få lavet, der er jo riscisi, så tænk det rigtig godt igennem først. Det er jo ikke sikkert, du bliver glad for reultatet, og det er jo ikke 'dine' bryster mere.
Jeg har ikke selv besluttet mig endnu. Min mand er ligeglad, siger han ihvertfald.
Jeg vil godt lige se om jeg kan holde vægten nede, ihvertfald i et år, så må jeg overveje igen:)
Held og lykke med beslutningen.
15 år15. februar 2009 kl. 13:50