Kan da ikke følge med.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kan da ikke følge med.
Jeg har nu i omkring en time siddet og læst alle de indlæg der er kommet siden sidst... Så jeg indrømmer har opgivet og svare. Men sikke da en glæde i alle sammen deler ud af. Smilet og Bamse skal weekend hygge, Gorgeouzz har også alt mulig medgang... og sådan går det i mange indlæg.

Det er da bare så dejligt at læse.

Jeg selv har været på vægten idag og de 200g jeg havde taget på er væk desværre sammen med yderliger 800g. Det er så ikke så smart, men de kommer jo nok på når mine 2 små i maven bliver et måneder ældre.
Og det kommer nok af at jeg går og stresser lidt iøjeblikket.
Knokler på arbejdet, skal flytte i en større lejlighed, skal pludselig til at rende til alle mulige undersøgelser hele tiden (føler jeg) og har en kvalme der er fuldstændig umenneskelig.

Men ved i hvad ..... humøret er højt og det har ikke ødelagt mine kostvaner. Der skal også meget til for jeg får dobbelt så meget kvalme hvis jeg en enkelt dag smugler lidt eksta ind i kosten af de farlige varer.

Kan i have det godt alle sammen til jeg er inde og læse igen... det ville da være dejligt at der igen poppede den ene glædelige fortælling frem efter den anden

Monika
19 år30. juli 2005 kl. 01:17
re: Kan da ikke følge med.
LOL skulle selvfølgelig have stået smiley og bamse.
19 år30. juli 2005 kl. 01:18
re: re: Kan da ikke følge med.
Hej Monika,

kan godt forstå at du bliver bekymret når nu du er gravid og så taber dig - jeg har også haft kvalme men heldigvis ikke kastet op - jeg er nu 28+4 uger henne og har taget ca. 7 kg. på - så det har jeg det ok med - spiser hvad jeg har lyst til - har haft nogle slemme uger med chokolade og kager - men nu hvor vi lige har været en uge på ferie blev det faktisk ikke til så meget slik. kager osv. det var faktisk mere frugt og saftevand og så alm. mad som rugbrød med sild og hårdkogte varem æg (uhhhmmm)

husk at passe på dig selv - arbejdet takker dig ikke for at du knokler og måske brænder dig selv af for tidligt (mht. til energien)- hvor lang er du henne nu ???

knus

maria
( som er vild med sodavands is i øjeblikket)
19 år31. juli 2005 kl. 10:44
Hej Mariap
Ja jeg ved godt at jeg ikke for nogen tak, men skal lige lærer det med ikke at knokle den nedre afdeling ud af bukserne. *GG*

Jeg er 10 uger henne så jeg er ikke så langt endnu, men det kan dog sagtens mærkes alligevel.

Knus Monika
19 år1. august 2005 kl. 12:28
re: Hej Monika!
Jeg kommer heller ikke så ofte forbi i øjeblikket, så jeg forsøger at svare lidt hvor jeg kan, men kan også se, at jeg slet ikke kan overskue det hele..Derfor er jeg startet fra toppen, hvilket nok kan gi' nogle lidt sære spørgsmål i ny og næ..hi hihi..

Dejligt at det går godt med dig og de kommende små pus, -det er spændende at følge både dig og Maria P....Surt med kvalmen, men det er jo ofte en del af "legen", ikke sandt..
Pøj pøj med det hele og flytningen til en større lejlighed..

Knuz fra Muldebeerg
19 år6. august 2005 kl. 04:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });