#2 af Stronger (slettet)
køkkenvægt
Du læser en tråd i debat > vægttabStronger (slettet)
re: køkkenvægt
Godt tiltag!!! Det er sådan noget man skal gøre, så man ikke har undskyldninger for ikke at gøre det.
Med hensyn til BMI, så skriver den din BMI når du indtaster din vægt, det gør en i hvert fald ved mig. Men tror ikke der findes en BMI beregner elers herinde. Men de er på nettet overalt!.
Bare brug google.dk og søg under BMI beregning! Så kommer der masser af sider. Hel og lykke med dit vægttab!
Med hensyn til BMI, så skriver den din BMI når du indtaster din vægt, det gør en i hvert fald ved mig. Men tror ikke der findes en BMI beregner elers herinde. Men de er på nettet overalt!.
Bare brug google.dk og søg under BMI beregning! Så kommer der masser af sider. Hel og lykke med dit vægttab!
15 år4. februar 2009 kl. 19:57
Anonym
15 år7. februar 2009 kl. 22:56
Tilsyneladende spiser jeg ikke for meget, for jeg taber mig stadig, så det er jeg glad for. Pga. min ulykke er jeg ikke i stand til at træne, så jeg har været lidt bekymret for, om jeg ville tage på, jeg har for en sikkerheds skyld valgt at skifte et af mine måltider ud med en måltidserstatning, og det ser ud il at gøre tricket :)
Er der ikke et sted på denne side, hvor man kan tjekke sit bmi?