køkkenvægt

Du læser en tråd i debat > vægttab

køkkenvægt
i dag skal det altså være, nu er jeg træt af min uduelige køkkenvægt fra Fakta, så har besluttet mig for at købe en ny, det er ret irriterende, at jeg ikke kan veje, hvad jeg spiser, for vil gerne kunne se, hvordan min sammensætning af maden passer.
Tilsyneladende spiser jeg ikke for meget, for jeg taber mig stadig, så det er jeg glad for. Pga. min ulykke er jeg ikke i stand til at træne, så jeg har været lidt bekymret for, om jeg ville tage på, jeg har for en sikkerheds skyld valgt at skifte et af mine måltider ud med en måltidserstatning, og det ser ud il at gøre tricket :)

Er der ikke et sted på denne side, hvor man kan tjekke sit bmi?
15 år4. februar 2009 kl. 14:24
re: køkkenvægt
Godt tiltag!!! Det er sådan noget man skal gøre, så man ikke har undskyldninger for ikke at gøre det.

Med hensyn til BMI, så skriver den din BMI når du indtaster din vægt, det gør en i hvert fald ved mig. Men tror ikke der findes en BMI beregner elers herinde. Men de er på nettet overalt!.

Bare brug google.dk og søg under BMI beregning! Så kommer der masser af sider. Hel og lykke med dit vægttab!
15 år4. februar 2009 kl. 19:57
re: køkkenvægt
Der er en BMI beregner her

fitnessdk.dk
15 år7. februar 2009 kl. 22:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });