En pose godt og blandet

Du læser en tråd i debat > vægttab

En pose godt og blandet
Godaften alle!

Sidder med et gevaldigt overskud af glæde, og vil lige dele den med jer...så her er min pose med godt og blandet.

Det går fremad med vægttabet, hvilket jo er super dejligt. Det bliver nok et samlet vægttab på 2,5 kg i denne uge. Jeg kan mærke at min pilatestræning allerede efter 5 dage har gjort min krop meget mere stærk og smidig, og jeg glæder mig som et lille barn til at jeg må begynde at løbe igen. Skal dog lige ud og have nye løbesko og det sidste 'ok' fra min knædoktor, før jeg begynder i september.

Samtidig er der flere gode glæder i mit liv. Blev i går optaget på uddannelsen "professionsbachelor i ernæring og sundhed", og er startet på at kigge på hus med kæresten. Vi vil gerne ud af byen og væk fra larmen.

Det var alt der var i min pose med godt og blandet.

Fortsat held & lykke med vægttabet og positive tanker herfra.

/Kristine
19 år29. juli 2005 kl. 22:00
re: En pose godt og blandet
Til lykke med alt det gode det er jo dejligtat höre.bobbels
19 år29. juli 2005 kl. 22:21
re: re: En pose godt og blandet
Dejligt at læse et indlæg med lutter af gode beretninger ; ) - så føler man at livet køre derudaf ; )
19 år31. juli 2005 kl. 10:36
re: En pose godt og blandet
Dejligt at hører.. tillykke med studieoptagelsen, og vægttabet.. jeg er blevet helt vild selv efter at komme igang med pilates snart.. så det er ihvertfald opmundrende at læse dit indlæg..

God søndag
Mariadk
19 år31. juli 2005 kl. 13:47
re: re: En pose godt og blandet
Hej Gorgeouzz!

Også et stort tillykke fra mig med alle de dejlige ting, der sker for Jer i øjeblikket. Og tak for et super glad indlæg, -det smitter jo også af på os andre, ikke sandt. Mht. Jeres kommende huskøb, så husker jeg det tydeligt, hvor spændende det er. Vi blev husejere midt i marts i år og iiihhh, hvor vi elsker det! Glæd Jer, det er SÅ spændende!

Knuuuz fra Mulde
19 år6. august 2005 kl. 04:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });