hjælp mig!
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: hjælp mig!
Jeg tror ikke dit stofskifte er gået ned hvis du ellers sørger for at spise jævnt henover dagen, sådan en 5/6 måltider.
Min vægt går også ganske stille nedaf. Jeg har som dig tabt 1,5 kg på en måned og vil gerne reducere vægten så jeg kommer ned på de 57 kg. Jeg vejer 66.2. Du skal passe på at du ikke taber dig så hurtigt som sidst da dette er en usund vej for dig. Glæd dig over det 1,5 kg du har tabt og til sommer har du nået målet. Held og lykke med de sidste kilo - du må have tålmodighed - du er på vej mod et sundt og varigt vægttab fremfor en usund spiseforstyrret vej.
Min vægt går også ganske stille nedaf. Jeg har som dig tabt 1,5 kg på en måned og vil gerne reducere vægten så jeg kommer ned på de 57 kg. Jeg vejer 66.2. Du skal passe på at du ikke taber dig så hurtigt som sidst da dette er en usund vej for dig. Glæd dig over det 1,5 kg du har tabt og til sommer har du nået målet. Held og lykke med de sidste kilo - du må have tålmodighed - du er på vej mod et sundt og varigt vægttab fremfor en usund spiseforstyrret vej.
15 år2. februar 2009 kl. 13:45
Frk Line Jensen (slettet)
re: hjælp mig!
ja, du har nok ret, men det er lidt frustrende at det går så langsomt nu.. spiser også 5 gange om dagen, det har jeg aldrig gjort før, men det giver dejligt energi og en bedre dag. :D
15 år2. februar 2009 kl. 15:24
- jeg er en pige på 16 år, som er lidt forvirret.
Da jeg var 14 år vejede jeg 65kg, jeg besluttede jeg ville tabe mig 5kg. Så jeg gik til en diætist, og fik lavet en sund kostplan, hvor jeg bare skule dyrke motion og spise rigtigt, det gjorde jeg så, og straks raslede kiloene af. Men det blev lidt for spændende hvor hurtigt det gik og det udviklede sig til en spiseforstyrrelse, og efter 2 måneder havde jeg tabt 15kg. Efter de to måneder fik min familie mig til at spise igen, med det resultat at jeg tog på, selvom jeg næsten ikke spiste noget. ¨
Jeg har de sidste to år svinget mellen 60 og 70 kg, men jeg vil gerne veje 57 og kunne holde det!
Så nu er jeg begyndt til diætist igen for en mnåned siden, og har tabt 1,5 kg.(vejer idag 66kg) men da min hverdag er proppet med lektier er det meget begrænset hvor meget jeg får motioneret, så har sat mit aktivitetsniveau til 1,3...
Jeg spiser i gennemsint 4.300kj hver dag, men får så næsten ingen motion heller.
Men jeg føler at der ikke rigitgt sker noget, kan mit stofskifte være gået ned, efter jeg har sultet min krop. og hvordan kan jeg gøre det bedre på nogen måder..
Ku virkelig godt bruge hjælp.
Med Venlig Hilsen Line :)