#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Jubiiiiiii så blev det min tur ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Jubiiiiiii så blev det min tur ;o)
Hallo.
Sikke et humør der er hos Smiley i dag,
Er det mon fordi hun får besøg fra Jylland, eller er det fordi der er ferie fra i Eftermiddag.
Rigtig god ferie, og jeg er sikker på din kæreste glæder sig til at hente dig i lufthavnen igen ;-)
Feriekrammer
Bamse
Sikke et humør der er hos Smiley i dag,
Er det mon fordi hun får besøg fra Jylland, eller er det fordi der er ferie fra i Eftermiddag.
Rigtig god ferie, og jeg er sikker på din kæreste glæder sig til at hente dig i lufthavnen igen ;-)
Feriekrammer
Bamse
19 år29. juli 2005 kl. 09:21
Mariadk (slettet)
re: re: Jubiiiiiii så blev det min tur ;o)
Hvor er i bare søde.. thihi..
god ferie smiliey, vi glæder og til at hører om din tur ;o)
knus og kram
Mariadk
god ferie smiliey, vi glæder og til at hører om din tur ;o)
knus og kram
Mariadk
19 år29. juli 2005 kl. 09:56
Engis (slettet)
re: Os mig....
hej smiley.
Hav en rigtigt god ferie fra mig.
Jeg har også ferie i en uge fra i eftermiddag, og så tilbage en uge og igen på ferie i uge 33.
Det bliver så dejligt!!
/engis
Hav en rigtigt god ferie fra mig.
Jeg har også ferie i en uge fra i eftermiddag, og så tilbage en uge og igen på ferie i uge 33.
Det bliver så dejligt!!
/engis
19 år29. juli 2005 kl. 10:45
Ja som I kan læse i overskriften så er det en Smiley som er i super godt humør - for ved i hvad:
JEG HAR FERIE OM 7 TIMER I HELE 3 UGER så det bliver bare så super duper. Tager til Bulgarien tirsdag og skal være der i 14 dage - når jeg kommer hjem komme min dejlige kæreste og henter mig i lufthavnen og så tager vi hjem til ham næste dag, så de sidste feriedage tilbringer jeg i Århus ;o)
I eftermiddag skal jeg ind på Hovedbanen og hente kæresten og han lille pige - de skal være her hele weekenden så det bliver dejligt. Vi skal til fødselsdag og i tivoli her i weekenden så den står på ren hygge.
Regner med at kigge ind her i weekenden og inden jeg drager på ferie. I må hygge jer.
Knus og varme sommerhilsner
Smiley