Godmorgen Sommer (dejlig navn ;o))
Stort velkommen her hos os - kan fortælle at vi er gode til at støtte og give hianden gode råd m.m Men vi kan ogsp give et kærligt spark i den rigtige retning hvis man har brug for det. Jeg har selv været med meget længe og før dette forum var vi mange fra madogsundhed.
Siden jeg begyndte har jeg tabt mig 13 kg og mangler lige de sidste kg inden jeg er helt tilfreds. Jeg er en pige på 28 år og kommer fra København/Hvidovre.
Håber at du bliver glad for at være med - jeg kan slet ikke undværer alle disse dejlige mennesker som er med herinden!
Knus Smiley
#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Jeg har netop fundet og tilmeldt mig dette site, og jeg håber herigennem at kunne finde en eller flere "medsammensvorne", som jeg kan følges med i kampen mod kiloene.
Og hvem er jeg så? Jeg er en pige på 33 år fra Odense, og jeg har gennem det meste af mit liv døjet med en seriøs overvægt. Jeg er flov over mig selv og min vægt, og end ikke min mand kender den. Men selvom det piner mig, så skal det frem i dette forum - jeg vejer pt. 114 kg. Det ville sikkert være passende, hvis jeg var 2½ meter høj, men med mine 174 cm kommer jeg ikke engang tæt på....
Men nu skal det være slut. Jeg har tidligere tabt mig 24 kg, men efter at et par håndfulde røg på igen, endte jeg så for 14 dage siden på 116 kg. Der er altså røget 2 kg siden da, men når jeg tænker på de uendeligt mange liter sved jeg har smidt under cykel- og gåture siden da, så er det altså bare for lidt.
Jeg har brug for en at følges med. Hvem vil være med? Du må MEGET gerne have et problem i samme størrelsesorden som mit, for med al respekt for, at overvægt selv i lille målestok kan være et stort problem, så har jeg altså pt temmelig svært ved at se mig selv kæmpe sammen med en sylfide på 60 kg, som mangler at smide 1½ kg i at være tynd som et siv!
Pleeeease - hjælp mig! Jeg SKAL have smidt de overflødige kilo. NU.
Sommer