#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Mit besøg hos diætisten
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Mit besøg hos diætisten
Hej Engis
Det er da dejligt at du ikke skal lave særligt meget om på dine madvaner, men jeg tror også at jeg får for lidt mælk - men jeg er begyndt at tage stærk kalk tabletter og det tror jeg hjælper noget på mit vægtab.
For efter jeg er begyndt at spise dem, har jeg faktisk tabt mig hver uge ;o) Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå. Må jeg spørge hvor meget det kostede hos diætisten? Har nemlig overvejet at prøve at kontakte en!.
Mange knus Smiley
Det er da dejligt at du ikke skal lave særligt meget om på dine madvaner, men jeg tror også at jeg får for lidt mælk - men jeg er begyndt at tage stærk kalk tabletter og det tror jeg hjælper noget på mit vægtab.
For efter jeg er begyndt at spise dem, har jeg faktisk tabt mig hver uge ;o) Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå. Må jeg spørge hvor meget det kostede hos diætisten? Har nemlig overvejet at prøve at kontakte en!.
Mange knus Smiley
19 år29. juli 2005 kl. 07:42
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Mit besøg hos diætisten
Hej Engis.
Det lyder da godt med dit besøg, du var jo så alligevel lidt på rette vej.
Hmm kan da godt være jeg også får for lidt kalk, men har ikke tænkt videre over det.
God weekend
Knus
Bamse
Det lyder da godt med dit besøg, du var jo så alligevel lidt på rette vej.
Hmm kan da godt være jeg også får for lidt kalk, men har ikke tænkt videre over det.
God weekend
Knus
Bamse
19 år29. juli 2005 kl. 09:01
Engis (slettet)
re: re: Smiley
Hej Smiley.
Ja, du må gerne spørge, hvor meget det kostede.
Hun tog 800 kr for en times vejledning, og derefter har hun sendt et personligt kost-program til mig, hvor alle de ting, vi snakkede om er med på.
Jeg synes bestemt at det er dyrt, men jeg er alligvel overbevist om at det er gode penge givet ud. Min søster har fulgt en diætists kostplan i et par par måneder eller tre , og har efterhånden smidt 6-7 kilo. Hun og jeg er nogenlunde samme størrelse.
/Engis
Ja, du må gerne spørge, hvor meget det kostede.
Hun tog 800 kr for en times vejledning, og derefter har hun sendt et personligt kost-program til mig, hvor alle de ting, vi snakkede om er med på.
Jeg synes bestemt at det er dyrt, men jeg er alligvel overbevist om at det er gode penge givet ud. Min søster har fulgt en diætists kostplan i et par par måneder eller tre , og har efterhånden smidt 6-7 kilo. Hun og jeg er nogenlunde samme størrelse.
/Engis
19 år29. juli 2005 kl. 10:40
Så har jeg været ved diætist og fået lagt et personligt kostprogram.
Det er ikke de store omvæltninger, jeg skal foretage mig, da jeg faktisk havde ret godt styr på mine madvaner.
Jeg kom godt rundt i at indtage både kulhydrater, fedt protein..
Det jeg ikke har været så vant til før er at skulle veje min mad, men det kommer nok hurtigt.
Og så skal jeg drikke noget mere mælk, da jeg skal have mere kalk.
Der er endda plads til morgenmaden på arbejdet, og en eftermiddagsøl om fredagen sammen med mine kolleger :-)
Hygge
Engis