2 kilo på en uge !! :(

Du læser en tråd i debat > vægttab

2 kilo på en uge !! :(
Har taget 2 kilo på, på en uge !! :o(
Jeg har ellers været meget aktiv, har rullet, løbet, cyklet, svømmet, og andet..
Min storebror havde et gæt på at det er fordi at jeg spiser for få måltider, da jeg jo har skoleferie, og sover længe..
Hva tror I ??
19 år28. juli 2005 kl. 15:43
re: 2 kilo på en uge !! :(
Godmorgen

Det kan jo også havde noget at gøre med at du har dyrket en masse motion - for hvis du ikke er vandt til det og muksler vejer jo mere end fedt.

Men det er også vigtigt at huske at spise dine mellemmåltider, for så er man heller ikke så sulten hele dagen ;o) Men du må endelig ikke opgive det skal nok komme gang i vægtabet.

Knus Smiley
19 år29. juli 2005 kl. 07:38
re: re: 2 kilo på en uge !! :(
Hejsa Lulu!

Jeg gi'r Smiley ret i, at det med motionen godt kan ha' haft en indvirkning. Derudover skal du huske at spise 6 gange dagligt. 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider, så skulle du kunne holde forbrændingen oppe.. Pøj pøj med det.

Kh Mulde
19 år6. august 2005 kl. 05:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });