#2 af bruger slettet
Vægten står stille
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægten står stille
Hej Susanne
Det er nu flot, at du har tabt de første 10 kg :) Men jeg tænker på om du får grøntsager nok? Rugbrød er en dejlig spise, men måske du kunne skifte det ud med rå grønsagssnacks?
Sisse Kirstine
Det er nu flot, at du har tabt de første 10 kg :) Men jeg tænker på om du får grøntsager nok? Rugbrød er en dejlig spise, men måske du kunne skifte det ud med rå grønsagssnacks?
Sisse Kirstine
15 år20. januar 2009 kl. 21:19
Anonym
Hej Sisse
Tak for dit svar. Du har ret i at jeg ikke spiser grøntsager nok. Jeg vil prøve med at erstatte rugbrød med grøntsagssnacks og se om det ikke hjælper. Vægten skal altså ned igen.
Mange hilsner
Susanne
Tak for dit svar. Du har ret i at jeg ikke spiser grøntsager nok. Jeg vil prøve med at erstatte rugbrød med grøntsagssnacks og se om det ikke hjælper. Vægten skal altså ned igen.
Mange hilsner
Susanne
15 år21. januar 2009 kl. 07:50
oOHeidiOo (slettet)
ved ikke hvordan dine måltider ligger, men en sikker vinder er at spise 5-6 måltider om dagen, som er varieret med grønt, fedtfattigt kød og så er det vigtigt kun at tage en portion. 3 hovedmåltider og 2-3 måltider der er lidt mindre med noget frugt, et stykke knækbrød eller noget grønt. Jeg prøvede selv at begynde at spise sådan, det virkede helt utroligt.
15 år1. februar 2009 kl. 23:39
Anonym
Jeg vil prøve med de mange små måltider. Jeg spiser nemlig kun tre gange som det ser ud nu. Tak for rådet. Man får også en mere jævn forbrænding ved flere små måltider så alt taler jo for sagen. Jeg har tabt 1,2 kg på en måned - bedre end ingen ting men ville ønske det gik lidt stærkere med vægten. Føler at det er svært lige at smide de sidste kilo. Jeg har dog ingen problemer med at vægten går op - den går bare ikke hurtigt nok ned efter mine ønsker.
Tak for dit svar.
Tak for dit svar.
15 år2. februar 2009 kl. 13:38
Jeg har taget 15 kg på efter medicinsk behandling og skal nu smide dem igen. Jeg har tabt de 5 kg men mangler endnu 10 kg. Mit problem er sikkert motionen. Jeg hører til dem der ikke får bevæget mig som jeg skal jf. madital. Jeg går dagligt en time men resten af tiden går på studierne. Jeg spiser overvejende kulhydrater. Er altså meget glad for rugbrød. Men jeg har ikke reduceret vægten siden først i januar.... Nu synes jeg bare det er surt det hele. Jeg er ny her på madital. Er der nogen der har nogle gode råd. Jeg drikker rigeligt væske og kun vand plus lige min morgen kop kaffe.
Super forum.
Mange hilsner Susanne