Status fra onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra onsdagsvejning
Hejsa allesammen

Ja så var det jo onsdag igen og jeg hoppede på vægten som jeg plejer onsdag "aften" kl. 1730 og jubii endnu et vægttab. minus 400 gram. Så nu har jeg tabt 14,9 kg.

Motionen går det utrolig sløjt med, for jeg har forstuvet mit ene knæ, og for pokker hvor gør det ondt. Men nok om det, det går jo nok over på et eller andet tidspunkt.

Nu har jeg overholdt mine point 100% i 20 dage, og i dag bliver nr. 21. Imorgen går det nok ikke for der skal jeg ud og spise med min kæreste og min søster. Men lørdag morgen fortsætter jeg så det gode arbejde igen.

Jeg er længere nede i vægt end jeg har været hele mit voksenliv, så jublen vil ingen ende tage. Det er bare det skønneste jeg nogensinde har oplevet, jeg er SÅ glad for at jeg begyndte hos weigthwatchers dengang. Jeg kan kun anbefale det til alle der vil tabe sig. (også selvom det koster nogen penge at gå der, jeg synes det er det hele værd).

Men nu nok af mit sludder. Jeg håber I alle må få en pragtfuld dag.

Knuz fra den jublende Marianne
19 år28. juli 2005 kl. 07:36
re: Status fra onsdagsvejning
Hej Marianne

Det er bare super flot at du bliver ved med at tabe dig, det syntes jeg bare er så flot - kan godt forstå at jublen ingen ende vil tage.
syntes også at ww program er super godt, men jeg vil du stadigvæk klare det selv, for ja det er nu altså mange penge og jeg kan jo se at jeg selv kan klare det.

Du klarer det da også flot uden hjælp fra ww Marianne, men vil du alligevel tage tilbage når de kommer fra ferie?????????????

Pøj pøj
Knus Smiley
19 år28. juli 2005 kl. 08:08
re: re: Status fra onsdagsvejning
Hej Smiley

Ja jeg vil lige smutte forbi den ene gang om ugen, for jeg føler trods alt, at jeg får lige back up på det når humøret er nede.

Og så er det jo meget hyggeligt at mødes med alle de andre, samt at jeg jo får stjernerne.

Men du har ret Smiley, jeg kunne lige så godt spare pengene. Men ikke helt endnu, jeg drømmer jo også om at blive guldmedlem, for så er det jo gratis at være med.

Knuz Marianne
19 år28. juli 2005 kl. 09:08
re: Status fra onsdagsvejning
Tillykke med vægttabet Marianne,

det er bare super flot, især efter at du ik laver så meget motion!!

Keep on the good work
Mariadk
19 år28. juli 2005 kl. 11:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });