Hurtig vægtøgning!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hurtig vægtøgning!
Der er noget jeg har tænkt på her på det sidste.. hmpffffff. gæt engang hvorfor.. *G*

Men om det virkelig er lettere at tabe 2-3 kilo som man har taget rigtig hurtigt på, eller om det er det samme som hvis man tog dem på over længere tid?

Spekulationen kommer af, at man jo siger at hvis de hurtige er på, er de også hurtig af igen.. men passer det mon?

Det skal ihvertfald komme an på en prøve!

Mariadk
19 år25. juli 2005 kl. 11:19
re: Hurtig vægtøgning!
Hej maria

Jeg vil sige det sådan... jeg tog 1,5-2,5 kg på under min ferie (5 dage) ... det første kilo røg i løbet af få dage men de sidste 1,5 kg var jeg næsten 3 uger om... så jeg tror ikke rigtig på det, at man taber det hurtigt der er kommet hurtigt på.

Det er bare min lille tanke om det. Men jeg er heller ikke klogere på det område end du.

Knuz Marianne
19 år25. juli 2005 kl. 11:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });