Status fra Smiley

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra Smiley
Godmorgen

Hmm så så var det jo tid til at gøre status efter en ugen med lidt usundt og en weekend med hygge med familien og kæresten. fik da også dyrket en masse motion i ugens løb og i weekenden blev det til nogle gåture og en løbetur på 7 km lørdag morgen.

Tænk engang vægten sagde minus 200 gram ikke det store, men I kan lige tro at jeg er tilfreds, når jeg tænker på hvad jeg har spist - så ja humøret er godt her en uge inden ferien ;o)

I må havde en rigtig skøn dag
Mange knus fra Smiley
19 år25. juli 2005 kl. 08:47
re: Status fra Smiley
Ding dong.
Super flot søde, så går vægten igen nedad.
Men det blev nu også til en masse motion i weekenden, glemte jo lige vores lange tur fredag aften *S*
Knuser
Bamse
19 år25. juli 2005 kl. 09:51
Dejligt dejligt..

tillykke med det, jeg synes det er rigtig godt gået.. især når der også er tid til hygge osv..

Mariadk
19 år25. juli 2005 kl. 11:11
Dejligt at læse, at du har haft en god weekend.
Jeg syens altid det er fedt at læse, hvor aktiv du er i dine weekender til at lave en masse motion.
Det inspirer os andre i dette forum, i hvert fald mig ;-)

/Engis
19 år25. juli 2005 kl. 15:27
re: re: Status fra Smiley
Hej Søde Smiley!

Ih altså, jeg synes også bare at du er for god til det med motionen i weekenderne, -det vil jeg gerne kunne kopiere lidt den kommende tid, må jeg indrømme..Og flot at du har tabt dig efter hygge med familien og kæresten.

Nu er det snart din tur til at holde ferie, er du ved at tælle ned??

Knuz fra Mulde
19 år26. juli 2005 kl. 16:12
re: re: re: Status fra Smiley
Hej Mulde

VELKOMMEN hjem fra ferie - håber at du har haft en super ferie i Prag.
Mange tak for de rosende ord, jeg kan slet ikke lade vær med at dyrke en masse motion i weekenden også - der har jeg jo også tit tiden til det.

Du kan lige tro at jeg tæller ned - glæder mig bare så meget til fredag når jeg får fri.

Knus smiley
19 år27. juli 2005 kl. 08:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });