Bamse vinker

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamse vinker
Godmorgen.

Godmorgen.
Tja, det var så den weekend, og den gik jo alt for hurtigt.
Var i KBH hos min dejlige kæreste, og virkelig hygge igennem, lørdag morgen løb vi en tur på ca. 7 km, rundt om noget der hedder Damhussøen, Wauw flot natur midt inde i byen, men en skøn tur.
Søndag var vi måske lige begge to for dovne, for vi gad ikke rigtig komme igang, men ville hellere ligge og "fede" den, men vi kom da ud og gå en lang tur på 1,5 time, så det var jo dejligt.

Har taget cyklen de første 8 km her til morgen, og så toget resten af vejen, cykler hjem igen i eftermiddag, så håber jeg vægten bliver lidt bedre på torsdag end den var i torsdags.
Ha en dejlig dag alle sammen.

Knus
Bamse
19 år25. juli 2005 kl. 07:36
re: Smiley vinker igen ;o)
Godmorgen Bamse

Ja vi har haft en super dejlig weekend, men ja den går bare alt for stærkt - men vi må jo håbe at ugen går lige så hurtig så vi snart kan se hinandne igen.

Ja jeg syntes også at det er en skøn natur at løbe rundt om Damhussøen og jeg må jo indrømme at du havde fart på - ved ikke om det var p.g.a. at alle de kvindlige løbere *sms*

du må også havde en dejlig dag
Knus smiley
19 år25. juli 2005 kl. 08:42
re: Bamse vinker
Hej Bamse.

Ja, vi har også nogle dejlige områder her i det Københavnske ;-)
Næste gang, du er i byen, skal du få Smiley til at vise dig den nye strandpark på Amager.
Det er ikke helt færdigt endnu, men det bliver og er allerede rigtigt dejligt dernede.
Det er der, hvor jeg løber mine ture.

Hygge
Engis
19 år25. juli 2005 kl. 18:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });