#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Engis-status
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Engis-status
Hey Engis.
Hmmm, strandsilden skal vi vist kalde dig i stedet for *S*
Flot med -700 g, det kan du jo kun være stolt af.
Glæder mig til at læse om dit møde med diatisten.
Også god uge til dig
'Knus
Bamse
Hmmm, strandsilden skal vi vist kalde dig i stedet for *S*
Flot med -700 g, det kan du jo kun være stolt af.
Glæder mig til at læse om dit møde med diatisten.
Også god uge til dig
'Knus
Bamse
19 år25. juli 2005 kl. 07:33
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Engis
Sådan det er bare super flot med dit vægtab - ja det bliver da spændende at se hvad diætisten siger til dig - du må endelig huske at fortælle hvad hun siger ik?
Pøj pøj
Knus smiley
Sådan det er bare super flot med dit vægtab - ja det bliver da spændende at se hvad diætisten siger til dig - du må endelig huske at fortælle hvad hun siger ik?
Pøj pøj
Knus smiley
19 år25. juli 2005 kl. 08:39
Mariadk (slettet)
Tillykke engis,
det er virkelig flot.. super duper..
kolbøtter herfra fra mig til dig.. SMILER
Mariadk
det er virkelig flot.. super duper..
kolbøtter herfra fra mig til dig.. SMILER
Mariadk
19 år25. juli 2005 kl. 11:09
Muldebeerg
re: re: Engis-status
Hej Engis!
Super flot at du har tabt dig, -det hjælper altid godt på humøret, ikke sandt..Håber også jeg kan finde ind i den gode stime igen, nu jeg er færdig med at holde ferie. Savnede helt motionen her i sidste uge, hvor jeg ikke havde mulighed for at lave så meget..Men okay, vi fik vandret 6-8 timer hver dag i og omkring Prag, så det er vel også godkendt som motion, tror du ikke?
Glæder mig også til at høre om dit diætist-besøg, -måske kan du gi' os andre nogle gode fif bagefter..
Knuz Mulde
Super flot at du har tabt dig, -det hjælper altid godt på humøret, ikke sandt..Håber også jeg kan finde ind i den gode stime igen, nu jeg er færdig med at holde ferie. Savnede helt motionen her i sidste uge, hvor jeg ikke havde mulighed for at lave så meget..Men okay, vi fik vandret 6-8 timer hver dag i og omkring Prag, så det er vel også godkendt som motion, tror du ikke?
Glæder mig også til at høre om dit diætist-besøg, -måske kan du gi' os andre nogle gode fif bagefter..
Knuz Mulde
19 år26. juli 2005 kl. 16:19
700 gr. blev det til i denne uge :-)
I denne uge skal jeg til en diætist, som jeg har fortalt om tidligere.
Jeg er spændt på, hvilke råd hun kan give mig, fordi jeg tror jeg spiser sund nok, måske bare i alt for store potioner.
Det bliver spændende at finde ud af, hvordan jeg skal takle min kost for fremtiden.
Hav en god uge
Engis