#2 af Mariadk (slettet)
lige begyndt
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: lige begyndt
Hej Marius,
velkommen velkommen.. det er total flot klaret.. og dit mål på 70 kg, er ihvertfald ikke uopnåeligt med den fart du har.. bare klø på.. vi er her til at svare på spørgsmål, og på at give dig et skub i den rigtige retning, hvis du får brug for det..
Hilsen Maria
velkommen velkommen.. det er total flot klaret.. og dit mål på 70 kg, er ihvertfald ikke uopnåeligt med den fart du har.. bare klø på.. vi er her til at svare på spørgsmål, og på at give dig et skub i den rigtige retning, hvis du får brug for det..
Hilsen Maria
19 år24. juli 2005 kl. 09:50
Sandra (slettet)
Hej Marius
Velkommen hertil og tillykke med dit flotte vægttab.
Sandra
Velkommen hertil og tillykke med dit flotte vægttab.
Sandra
19 år24. juli 2005 kl. 17:51
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: lige begyndt
JEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS
Endelig en anden mand herinde.
Hejsa, og velkommen til, jeg er eneste hankønsvæsnet herinde, og har det jo som blommen i et æg.
Så det er dejligt du har fundet vej
105 kontra 84 kilo, det er da flot gået.
Fortæl lidt mere om dig selv, alder, hvad du gør og så videre, evt. lidt om hvorfor du vil tabe dig.
Glæder mig til at følge dig.
MVH
Bamse (som selv har vejet 112 kg engang)
Endelig en anden mand herinde.
Hejsa, og velkommen til, jeg er eneste hankønsvæsnet herinde, og har det jo som blommen i et æg.
Så det er dejligt du har fundet vej
105 kontra 84 kilo, det er da flot gået.
Fortæl lidt mere om dig selv, alder, hvad du gør og så videre, evt. lidt om hvorfor du vil tabe dig.
Glæder mig til at følge dig.
MVH
Bamse (som selv har vejet 112 kg engang)
19 år25. juli 2005 kl. 07:29
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Velkommen Marius
Stort tillykke med dit flotte vægtab og jeg er også sikker på at dunok skal nå de 70 inden årets udgang.
Pøj pøj med det.
Knus Smiley
Stort tillykke med dit flotte vægtab og jeg er også sikker på at dunok skal nå de 70 inden årets udgang.
Pøj pøj med det.
Knus Smiley
19 år25. juli 2005 kl. 08:34
i februar måned, begyndte jeg at spise fornuftigt, og dengang vejede jeg 105 kg. og er nu nede på 84,4 kg, det er da meget godt, jeg har sat mig det mål, at jeg vil ned på 70 kg. inden årets udgang.
m.v.h.marius