Bamsenyt!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamsenyt!!
Godformiddag.

Det er nu 14dage siden jeg har været på vægten, og glad hoppede jeg op på vægten men hmrfp plus 800 g.
Sådan noget lort, bare fordi man har holdt en uges ferie, og har hygget en smule, går vægten straks til modangreb.
Men okay, så må man jo tage den derfra.
Bliver bare så gal over man ikke kan tillade sig at hygge lidt uden at det kan ses på vægten.

I dag skal jeg sende en ansøgning afsted, vil prøve at skifte job til lokomotivfører, så nu håber jeg på det bedste.
Ha en god dag
Knuser
Bamse
19 år21. juli 2005 kl. 10:00
re: Bamsenyt!!
Du har haft så meget succes Bamse, du må ikke lade dig slå ud af sølle 800 gram. Ja vi tager på når vi holder ferie fra vores sunde levevis. Og det kommer alt for hurtigt på igen. Så vi må virkelig holde fast i vores nye livsstil. Det er hårdt, men vi klarer det.

Og du får snart tabt de gram igen og mere til.

Pøj pøj med ansøgningen.

knuz Marianne
19 år21. juli 2005 kl. 11:15
Hey Bamse

Hmm ja det er surt at man ikke kan nyde lidt godt en gang i mellem uden at man kan se det på vægten - kender godt til dette problem desværre. Men som du skriver så er der ikke andet end op på hesten igen og så ved du jo også at resultaterne kommer.

Mange knus Smiley
19 år22. juli 2005 kl. 07:39
re: re: Bamsenyt!!
OOOppp med humøret. Dem får du hurtigt træsket af, eller på andet måde forbrændt her i weekenden *GF*
19 år22. juli 2005 kl. 12:59
OP med humøret igen.
De 800 gr sidder ikke særligt godt fast, så en enkelt cykeltur eller to, skal nok sørge for at de er væk igen.

Hav en god weekend
Engis
19 år23. juli 2005 kl. 08:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });