slankepiller, cayennapeber
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: slankepiller, cayennapeber
Cayenne pepber?! Kan du ikke høre hvor dumt det lyder?
Cayenne peper! Det tror jeg sku ikke gør tricket, jo kun for Santa Maria's pengekasse! hehe det er utroligt hvad folk bliver bildt ind!
Cayenne peper! Det tror jeg sku ikke gør tricket, jo kun for Santa Maria's pengekasse! hehe det er utroligt hvad folk bliver bildt ind!
15 år22. december 2008 kl. 22:42
sommersol (slettet)
Hmm jeg har altså hørt mange sige det hjælper.
15 år26. december 2008 kl. 21:47
bruger slettet
der er en masse af sådan noget der virker. Eksempelvis ingefær og chili, så hvorfor skulle cayenne peber ikke også gøre det. MEN sommersol; hvorfor vil du nu have slankepiller? Pas nu på dig selv forfanden! Din krop er din ven; ikke din fjende...
15 år27. december 2008 kl. 14:36
sommersol (slettet)
Jeg trænger til at tabe mig lidt jo, og mit stofskifte er helt ødelagt, så taber mig ikke. så må prøve andre ting der kan sætte gang i det.
15 år27. december 2008 kl. 16:13
bruger slettet
Jeg orker slet ikke at svare på det. Du må gøre hvad du selv vil- det bestemmer du selv. Ville bare ønske at du snart sluttede fred med din krop, for det gør ondt at se og læse.
15 år27. december 2008 kl. 17:40
sommersol (slettet)
nå nå..
15 år27. december 2008 kl. 19:09
bruger slettet
: slankepiller, cayennapeber
Hvor er du flabet altså..
15 år27. december 2008 kl. 19:16
oOHeidiOo (slettet)
forsøg med grøn te det er også meget bedre for din krop, drik ca 3 kopper om dagen, det sætter fut i stofskiftet, det hjalp for mig.
har en kammerat som bruger de der thermopower til at tabe sig, der er cayenne peber i. men de er desuden ulovlige i DK og kan være livsfarlige, men der er nok noget om at cayenne peber måske virker, men synes nu ikke det hjalp så meget for ham.
har en kammerat som bruger de der thermopower til at tabe sig, der er cayenne peber i. men de er desuden ulovlige i DK og kan være livsfarlige, men der er nok noget om at cayenne peber måske virker, men synes nu ikke det hjalp så meget for ham.
15 år28. december 2008 kl. 20:13
sommersol (slettet)
Okay, tak for rådet. Er det ikke noget med at hvid the er meget bedre end grøn til at sætte fut i det hele?
15 år28. december 2008 kl. 23:36
Jeg vil ikke have svar om at jeg bare skal ændre min kost osv :) . Jeg har fint styr på den.
Man kan tage cayennapeber, men sakl det være i varmt eller koldt vand? og hvor meget skal deri ?