Lidt status =O)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt status =O)
Hej alle sammen.

Ja jeg havde jo lovet at ligge satus om fredagen sammen med Maria men jeg har ikke været hjemme så i får den først nu.

På ca. 2 uger har jeg taget ca. 200g på. Ja det er ikke den rigtige vej men jeg indrømmer meget gerne at jeg nok har været lidt for glad for at være blevet gravid så mig og manden fejrede det nok lidt for meget mens vi var i Jylland.

Jeg har ikke så meget tid til at løbe min morgentur mere, men efter vægttabet har jeg fået det fysiisk bedre og fra at måtte holde op med volleyball p.g.a dårlige knæ er jeg nu vendt stærkt tilbage og træner så det 2 gange om ugen i 2x2 timer.

Ja det er ikke meget men lidt har jo også ret.

Har læst alle jeres indlæg men kan ikke rigtig overskue og svare på dem alle sammen.

Knus Monika
19 år21. juli 2005 kl. 07:55
re: Lidt status =O)
Hej Monika.

Jamen det ender jo nok med du tager på, når du er i lykkelig omstændigheder, kan nu også godt forstå at I gerne vil fejre det, og det skal man have lov til.
Volleyball, hmm det har jeg ikke spillet siden skolen, det var nu sjovt.

Knus
Bamse
19 år21. juli 2005 kl. 09:52
re: Lidt status =O)
Hej Monika

Jeg kan nu også godt forstå at I har hygget jer siden I fik beskeden - det tror jeg nu nok også at jeg ville gøre og 200 gram er jo ingenting. Flot at du igen er begyndt at spille vollyball - spillede det også meget da jeg gik i skole, og man må da sige at du så får motionen der ;o)

Mange knus Smiley
19 år22. juli 2005 kl. 07:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });