Hej herinde

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej herinde
Hej til alle jer, der kæmper samme kamp:-)

Jeg er ny på dette forum. Jeg er en kvinde sidst i 30'erne, som det meste af mit liv har kæmpet med vægten. For 5 år siden lykkes det mig at tabe 40 kg, men som så mange andre, har jeg taget det meste på igen.
Jeg begyndte derfor at tænke over hvad det var der gjorde at jeg ikke kunne holde vægten og det gik op for mig at jeg "overså" de kg der kom igen.
For 2 måneder siden tog jeg beslutningen om at det skulle være nu, de kg skulle af igen og til nu er det gået godt. Jeg har tabt mig 10.6 kg og mangler nu "bare" de sidste 15 kg
Mit mål er ikke at komme så langt ned i vægt som jeg har været, men mere realistisk ud fra alder, liv og krop.

Nu har jeg bare brug for nogen at dele kampen med og det er her dette forum kommer ind:-)

Måske der sidder én eller flere der har lyst til at finde sammen og hjælpe hinanden gennem. Jeg kunne godt bruge nogen til at holde mig igang med motion, da det er der det kniber mest. Så sidder der en eller flere i Helsingør, som også kunne bruge noget støtte, så lad os finde sammen og støtte hinanden.
15 år13. december 2008 kl. 12:38
re: Hej herinde
Hej,
velkommen til. jeg er også selv ny herinde - eller gammel ny, har været her før :)
det er flot du allerede har tabt dig over 10 kg, og jeg er sikker på, at du nok skal nå dit mål, når du får støtte og motivation herfra.
15 år13. december 2008 kl. 13:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });