status endnu engang

Du læser en tråd i debat > vægttab

status endnu engang
Ja så endnu en uge i vægtvogternes tegn, og vægtes viste - 600 gram. Så nu har jeg tabt 14,5 kg siden starten af februar.

Og jeg har endda været rigtig god (synes jeg selv). Jeg har overholdt mine point 100% de sidste 13 dage og det er første gang jeg har kunne det i så lang tid. Så det er en hel sejr for mig.

Jeg håber I alle har det godt og nyder sommeren.

knuz fra Marianne
19 år21. juli 2005 kl. 07:22
re: status endnu engang
Tillykke Marianne,

det er virkelig flot klaret.. waw, sikke en kampgejst man skal have for at være i dit sted.. det er bare super flot.. er virkelig inspirerende og opmundrende for andre..

tillykke tillykke

Maria
19 år21. juli 2005 kl. 09:15
re: re: status endnu engang
Hej Marianne.

Super flot - må nok sige det virkelig kører for dig.
Tillykke
Knus
bamse
19 år21. juli 2005 kl. 09:49
re: status endnu engang
Stort tillykke med vægtabet det køre bare for dig selvom du ikke kan komme til at blive vejet hos ww. syntes at det er rigtigt god at du bliver ved med at tabe dig - er sikker på at du nok snart skal nå dit mål.

Mange knus Smiley
19 år22. juli 2005 kl. 07:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });