Kæphest: Vi opnår kun varigt vægttab, når vi får bugt med den psykologiske årsag
Jeg har pippet om dette før, og nu fandt jeg lige et ganske interessant link, der ret nøjagtigt beskriver hvordan jeg mener det hænger sammen: At vi er tykke pga. noget psykisk og medmindre dette issue på en eller anden måde bliver løst, vil det være mere eller mindre umuligt at tabe sig eller i al fald holde vægten. Læs mere her:
OBS! Om den foreslåede terapi virkelig virker har jeg ingen anelse om, hver sin smag, men det er stadig en god og rigtig beskrivelse af problematikken, synes jeg
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
escal.dk
OBS!
Om den foreslåede terapi virkelig virker har jeg ingen anelse om, hver sin smag, men det er stadig en god og rigtig beskrivelse af problematikken, synes jeg