ny garderobe eller ingen garderobe? det er spørgsmålet...

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny garderobe eller ingen garderobe? det er spørgsmålet...
Hej alle sammen,
jeg er ny her og er allerede rigtig glad for stedet. Jeg meldte mig ind fordi det var et spørgsmål om at få en helt ny garderobe eller tabe mig.
Hvor søgeligt det end lyder kan jeg kun passe et par af mine bukser nu. Meget sørgeligt.

Overvejer at købe nogle over nettet hos H &M. Er der nogen der ved om det er nemt at bytte derfra? og er der nogen der har nogen rabat numre. Min veninde brugte vist en og sparede en masse på det. Jeg er på SU så prøver hvad jeg kan:)
16 år21. november 2008 kl. 22:33
re: ny garderobe eller ingen garderobe? det er spørgsmålet...
Heysa mus
Velkommen til :)

Kender godt det der med tøjet, jeg har selv gået en del i nederdel på det sidste, og har så lige for nyeligt købt nogle bukser jeg kan passe.

Men nu har du jo et par du kan passe, så er der vel ingen grund til at købe flere, slet ikke når du nu er igang med at tabe dig - ej heller når du er på SU. Så er det måske bare bedre at vente lidt tid.
16 år22. november 2008 kl. 01:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });