Fed weekend og status

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fed weekend og status
Godmorgen

Ja jeg har virkeligt haft en super weekend. Fredag skulle jeg havde min veninde på besøg med hendes familie. Har ikke set dem siden marts måned, så der blev virkelig hygget og snakket.
Lørdag startede jeg med at løbe en tur på 49 min. og tog på shoppetur med min søster i 3 timer og slappede resten af dagen.
Søndag startede jeg også med en løbetur på 52 min. uden pause, første gang at jeg har løbet så langt, men jeg havde brugt for at prøve kræfter med nogle længere ture ;o) Fik en super dejligt overraskelse søndag - skulle holde fødselsdag for familien og mine veninder. Da jeg kom over til min søster, sagde hun at hun havde en overraskelse til mig ude i køkkentet og ved i hvad der stod min dejlige kæreste Bamse - blev bare så glad, for det var ikke meningen at han skulle komme. For han kom jo sent hjem fra lejer fredag og skulle til grilparty lørdag, men han havde altså aftalt med min søster at han skulle overraske mig og det må jeg sige at jeg blev på den positive måde ;o)

Var spændt på hvad vægten sagde i morgen, efter en ugen med fødselsdag, feriekage m.m. på arbejdet, men den var heldigvis sød ved mig sagde nemlig det samme som i sidste uge - så der er status qou fra mig.

I må havde en super dag.

Mange knus fra smiley (ups blev lige lidt lang, men skulle jo lige havde det hele med *ss*)
19 år18. juli 2005 kl. 08:22
re: Fed weekend og status
Hvor lyder det bare skønt.. tillykke med den lange løbetur, det er bare skøngt ik.. og ih en sød kæreste hva.. det er da bare en super super overraskelse.. tillykke med fødselsdagen, hvornår det end hva.. håber du havde en rigtig dejlig dag..

knus og kram

Mariadk
19 år18. juli 2005 kl. 09:37
Jeg spørger bare om EN ting:

KAN det blive bedre ??????? *SSSSSSSS*

Krammer

Corina
19 år18. juli 2005 kl. 10:36
Ja Corina
Ja Corina - Det kan det godt, hvis jeg frier til hende *GGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Knus
bamse
19 år18. juli 2005 kl. 20:32
Hej Smiley.

Hvor er det lækkert, at du har haft en god weekend.
Hvor er ham Bamse sød, at han sådan dukker op uventet :-)
Bor I ikke i hver jeres landsdel, så vidt jeg husker.

Har forresten lige gjort klar til en morgen-løbetur, så skoene og tøjet ligger klar. Det bliver nok kun til en løbetur på en halv times tid, men det er da bedre end ingenting.

Hav en god uge.
/Engis *der har valgt ikke at kigge på vægten denne uge, da jeg er bange for at alle kager, rundstykker og ferieis har gjort sin del til at vægten er gået i den forkerte retning*
19 år18. juli 2005 kl. 22:01
re: re: Fed weekend og status
Hejsa

Nej det er helt vildt så dejligt denneweekende har været - så det skulle da lige være hvis Bamse frier som ham skriver ;o) ellers tror jeg nu ikke at dte kan blive bedre og det er jo super duper.

Engis jo vi bor i hver sin ende af landet - Bamse bor i Århus/Odder og jeg bor i København/Hvidovre, så det må man sige at vi gør og det er jo også derfor at det er ekstra dejligt at få uventet besøg.

Nåede heldigvis ind på arbejdet inde det begyndte at styrte ned med regn - har nemlig taget cyklen på arbejde i dag. Har taget regntøjet med - men håber alligevel ikke at det regner når jeg skal hjem.

Mange knus fra Smiley

Ps. Der er godt nok meget stille, men alle er jo nok draget på ferie ;o) Må lige vente til uge 31 før jeg drager afsted.
19 år19. juli 2005 kl. 08:04
re: re: re: Fed weekend og status
*GGGGGGGGG*
Pas på Bamse - sådanne ting har det med at fange..... *he-he*

Smiley - det ville da være for vildt og skønt hva´?
Meeeennn ...nu må vi se om han er en Bamse eller en pipper **GGGGG**
19 år19. juli 2005 kl. 15:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });