Lørdagsvejning - uge 47

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lørdagsvejning - uge 47
Hej lørdagsgruppe..
Jeg har på fornemmelsen at jeg er ene mand tilbage i denne gruppe.. Men nu må vi se :-) Nååh, men ihvertfald viser vægten præcis 1 kg mindre end sidste weekend, så nu nåede jeg mit ene mål: 65,5 kg.. Men i forhold til min højde har jeg godt 10 kg igen, så nu er jeg over halvvejs.. Held og lykke til jer andre..
Hilsen
Karina
16 år16. november 2008 kl. 08:47
re: Lørdagsvejning - uge 47
Jeg er her stadig ;) Så du er ikke alene... Tillykke med vægttabet....
Jeg vejede 60,9kg for 14 dage siden, men så var jeg i sidste weekend til 2 julefrokoster med god mad og alkohol + mindre motion og om mandag fik vi rester - så i realiteten 3 julefrokoster i løbet af 4 dage... Så for 4 dage siden tog jeg mig sammen og begyndte at taste mad og motion ind igen... Vægten var sneget op på 62,3... Men så gav jeg mig selv et spark bagi og gav den max gas til træningen og holdt mig under 1500 kcal og vupti - så røg der 1,5kg på 4 dage ;) Så jeg endte idag på 60,8 ;) Så det er den laveste vægt i årevis... Skønt... Masser af træning og kontrol med maden kan altså nemt slette en weekend fyldt med mad og hygge... Skønt - for vil også kunne spise som andre når jeg er ude....
16 år16. november 2008 kl. 16:40
Hvor dejligt, at jeg ikke er alene :-) Og tillykke med vægttabet. Det er da sejt gået med 3 julefrokoster. Det koncept vil jeg også prøve den dag det blir nødvendigt. Jeg holder mig også under 1500 kcal om dagen, og det lader til at fungere meget godt. Fortsat go vind ;-)
16 år16. november 2008 kl. 19:01
det lyder flot , tillykke med det hele :) er ny her, med lørdagsvejning lder da godt. er det er gruppe, eller bare i forum i deltager i? venligst karoline.
15 år27. november 2008 kl. 00:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });