Bamse er tilbage

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamse er tilbage
Hello,
Så er bamse tilbage foran puteren, og vil bare sige:
HOLD DA K... HVOR ER JEG BRUGT OG TRÆT.
Men det har bare været en fed lejr og vi kunne ikke have bedre vejr, op til 30 grader to af dagene og flot sol hele ugen, ja okay, måske lige med undtagelse af i går fredag, der vågnede vi til regnvejr og torden.
Hvordan det står til med vægten, ved jeg ikke vil ikke hoppe på vægten før torsdag.
Onsdag kom jeg lige ud og løbe en tur på 25 min, men ellers har jeg kun fået motion ved det jeg har løbet rundt efter ungerne.
Nu skal der slappes af, skal først møde ind på vagt mandag kl. 14 så man kan vel godt lige nå at slappe af inden da.
I aften skal jeg og lillepigen mødes med alle vores naboer og holde grillfest, når hun er træt kommer farmor og farfar og henter hende, så skal hun på en lille ferie derinde.
Så søndag skal jeg sove ud og vaske tøj *S*
Jeg kan se I rigtigt har været aktive herinde, og det er jo dejligt.
Har læst alle jeres indlæg, men "orker" ikke lige at svare på dem, men sender et kæmpe velkommen til jer nye, dejligt at se vores sidde vokser.

Gensynsknus til jer alle
Krammer
Bamse
19 år16. juli 2005 kl. 10:19
re: Bamse er tilbage
Velkommen tilbage bamse!

Vi glæder os til at hører dine resultater på torsdag.. ;o) jeg har heller ik ville gå på vægten i denne uge, venter også selv til torsdag.. hehe..

ja i har da haft dejligt vejr.. det har bare været skønt..

Mariadk
19 år17. juli 2005 kl. 11:34
re: Bamse er tilbage
Hej Bamse

Velkommen tilbage der er nu ikke noget at sige til at du er godt brugt og træt. Håber at du er blevet udvilet, så du kan klare arbejdsdagen i dag. Dejligt at havde dig tilgabe igen.

Pøj pøj med vægten på torsdag.

Knus fra smiley
19 år18. juli 2005 kl. 08:15
re: re: Bamse er tilbage
Hej Bamse - hvor er det skønt du er tilbage igen ;-)

Mange hilsner

Corina som går på ferie om en uge *SSSSSSSSSSSS*
19 år18. juli 2005 kl. 10:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });