At tabe det sidste...

Du læser en tråd i debat > vægttab

At tabe det sidste...
Jeg er en ung pige på 18 år der har formåret at tabe 17 kg. siden marts måned 2008. Jeg er egentlig normalvægtig nu og får mig over en times daglig motion hver dag. Men jeg vil gerne tabe mig de sidste 3 kg. jeg er 163 cm og vejer pt. 62 og vil gerne ned på 58,8...

Er der nogen der har nogle gode råd, vil jeg blive meget glad!! :D
16 år6. november 2008 kl. 22:30
re: At tabe det sidste...
Jeg sidder lidt i samme båd som dig. Har tabt ca. 15 kg siden foråret og er nu normalvægtig med 68 kg til mine 175 cm. Har dog besluttet mig for at høvle yderligere 3 kg af, så fedtkanten rundt om maven fra hofte til hofte forhåbentligt forsvinder.

Det eneste råd, jeg har, er: Bliv ved! Derudover kig på, hvad du spiser. Men går ud fra, når du er herinde, samt har tabt dig så flot, at du allerede har styr på kalorierne?
Man bliver nødt til at hænge i. Synes, vægttabet er kommet i etaper. Og hvor er det surt, når man sidder fast på et plateau...
Keep fighting, girl! =)
16 år17. november 2008 kl. 18:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });