#2 af Pokemom (slettet)
Onsdagsvejning uge 44
Du læser en tråd i debat > vægttabPokemom (slettet)
re: Onsdagsvejning uge 44
sidste uge vejede jeg 55,7 og satte et mål på 1,5 kilo.
Jeg vejer idag 53,5 - dvs 2,2 kilo tabt! YES! så er jeg på rette vej igen.
maden og de søde sager er der igen styr på. motionen er i bedring.
mål for næste uge: minus 1,0 kilo. dvs en vægt på 52,5 kilo.
Jeg vejer idag 53,5 - dvs 2,2 kilo tabt! YES! så er jeg på rette vej igen.
maden og de søde sager er der igen styr på. motionen er i bedring.
mål for næste uge: minus 1,0 kilo. dvs en vægt på 52,5 kilo.
16 år29. oktober 2008 kl. 15:15
bruger slettet
Undskyld jeg siger det Pokemom- du må ikke blive fornærmet, men har du overvejet at søge hjælp?
16 år29. oktober 2008 kl. 21:18
Pokemom (slettet)
hvorfor dog det? jeg har et sundt bmi.
16 år29. oktober 2008 kl. 21:21
bruger slettet
Fordi du er så sygeligt optaget af det konstant, også selvom du ligger inden for normal grænsen. Jeg siger det bare, fordi jeg selv er blevet opmærksom på det. Det er fint, hvis du har det godt med det. men du har været aktiv og beklaget dig over din vægt ligeså længe som jeg har; også selvom den hele tiden har været normal. Det er fint man vil tabe et par kilo - vil man ikke altid det!?! Men nogengange virker det bare som om på dine indlæg at det påvirker dig rigtig rigtig meget. Og jeg har set billeder af dig; og der ser du flot ud - ja rigtig rigtig tynd ud. Og det kan godt være det er mine egne følelser jeg projicere over - muligvis - og så undskylder jeg meget; det er ren og skær bekymring - men har du det godt??!!!
16 år29. oktober 2008 kl. 21:40
Pokemom (slettet)
ja tak har det fint. min vægt har de sidste 2 mdr. svinget med 8 kilo! så er det vel naturligt man fokuserer på det.
Men delvist har du da ret. Jeg vlle da ønske jeg kunne være tilfreds med min krop som den er! Jeg synes bare selv den er pænest mellem 50 og 52 kilo. og så er jeg nede i en str. 36 som det meste af mit tøj er. og det er nu rart at kunne passe tøjet, når man nu ikke har råd til nyt.
Men delvist har du da ret. Jeg vlle da ønske jeg kunne være tilfreds med min krop som den er! Jeg synes bare selv den er pænest mellem 50 og 52 kilo. og så er jeg nede i en str. 36 som det meste af mit tøj er. og det er nu rart at kunne passe tøjet, når man nu ikke har råd til nyt.
16 år29. oktober 2008 kl. 21:46
bruger slettet
OK. Tænker også bare det er vanvittigt med et vægtudsving på 8 kg. Det kræver jo ufattelig meget energi, men godt du har det godt :-) Skulle bare lige sikre mig.. Ved ikke hvorfor. Sorry..
16 år29. oktober 2008 kl. 21:56
Pokemom (slettet)
ja altså bortset fra jeg har været nede og vende i kulkælderen med stress fejler jeg ik noget. er på vej op igen. med fornyet energi!
16 år30. oktober 2008 kl. 06:38
Jeg har smidt 600g siden sidste onsdag. Det er jeg sku' godt tilfreds med.
Det er ved at lykkes for mig, at få system i min motion. Dette skyldes nok at min store datter på 15 år, er begyndt og løbe en tur hver aften, og hun tager så sin gamle mor med. Jeg er også blevet bedre til at træne i motionscenter (på arbejdspladsen) om morgene - også selv om det kun 15 - 20 min.
Ha' en rigtig go' dag alle sammen.