Lørdagsvejning uge 44

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lørdagsvejning uge 44
Hejsa alle lørdagsvejere ;)

Min vægt er hoppet lidt op og ned her i løbet af ugen, men idag endte den på 61,6 kg - så det er 300g mindre end sidste uge. Så jeg er godt tilfreds.
Om 200g er jeg nede på en vægt, som jeg ikke har været på i årevis så jeg håber virkelig at næste uge kommer til at gå godt ;) Kan næsten ikke vente ;)
Hvordan er det gået med jer?
16 år25. oktober 2008 kl. 10:36
re: Lørdagsvejning uge 44
Hvor er det flot at holde optimismen og gå på modet oppe, når du er så tæt på dit mål. Jeg vejer i dag 74 kg. og har tabt 700 g i denne uge, så jeg er også stolt. Mit mål er 68 kg., så der er et stykke endnu.
16 år25. oktober 2008 kl. 12:12
Forresten, hvordan indtaster man sit taljemål i programmet f.eks., så man kan følge det også?
16 år25. oktober 2008 kl. 12:12
Hej lørdagsgruppe :-)
Min vægt har også hoppet op og ned her i ugens løb, men idag endte den altså på 67,4 og det er så 600 g mindre end sidste lørdag. Det er jeg godt tilfreds med, da jeg intet motion har fået dyrket, så kan jeg jo heller ikke forvente et større tal.. Tillykke til dig Camilla24 med at du er så tæt på dit mål..
Jeg har desværre ikke styr på det med taljemål
hilsen
Karina
16 år25. oktober 2008 kl. 13:05
Gå ind under "Profil", "vægt", under "vælg graf" tryk på "cm".
Allernederst på siden, i venstre hjørne, er der "indtast data" hvor du kan indtaste cm-mål for overarm, bryst, talje, hofte, lår og læg, samt din fedtprocent og evt. antal skridt du har gået.

Det er rart også at kunne se en visuel graf over tabte centimeter, så begynd endelig at måle fra nu af. Jeg gjorde det 1 gang om ugen - samme dag som jeg vejede mig.
16 år25. oktober 2008 kl. 23:04
Hej alle lørdagsvejere

Jeg har desværret taget 300 g på. Det er jeg bestemt ikke tilfreds med. Min plan var at tabe 300 g pr uge, så det er rigtig øv og tage 300g på i uge 2.

Tillykke til alle jer der har tab jer. Tak for rådet om cm mål. Det vil jeg starte med at måle i aften.

Er der nogle af jer der har erfaring med elektronikse fedtmålere ?.
mvh Jannie
16 år26. oktober 2008 kl. 11:32
Hejsa,
Ang at få målt fedtprocenten så får jeg det enten gjort i mit motionscenter eller ved min kostvejleder ca en gang i måneden.

Jeg vil bare lige fortælle at jeg er så top glad i dag - ved godt at jeg skrev ind i går at vægten var røget ned på 61,6 og at jeg var 200g fra at komme under en vægt, som jeg ikke havde været nede på i årevis - men har bare brug for at fortælle hele verden, at vægten i dag var helt nede på 60,9 kg, så det er en utrolig skøn følelse!!!! Men det betyder højest sandsynligt nok, at vægten står stille i det kommende stykke tid, da jeg oftest taber mig i ryk. Men hvor er det skønt! Nu er der kun ca 3,5 kg til mit endelige mål og det vil jeg nå i midten af december - det bliver skønt ;) Tænk sig at gå ind i det nye år på sin idealvægt.... ;)
16 år26. oktober 2008 kl. 16:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });